خرید از سراسر دنیا


» افزایش مدت زمان ویدیوهای لایو به ۴ ساعت در اینستاگرام

افزایش مدت زمان ویدیوهای لایو به ۴ ساعت در اینستاگرام

افزایش مدت زمان ویدیوهای لایو به ۴ ساعت در اینستاگرام

اینستاگرام جدیدا از چند تغییر و تحول خبر داده که مهمترین آن، بالا رفتن مدت زمان ویدیوهای لایو به ۴ ساعت می باشد.

هم اکنون شاهد محدودیت ۶۰ دقیقه‌ای برای ویدیوهای لایو می باشیم که شبکه اجتماعی اینستاگرام آن را حذف نموده و کاربران چنانچه قوانین را نقض نکرده باشند، قادر هستند حداکثر به مدت ۴ ساعت بر روی آن اجرای زنده باشند. این خصوصیت اینستاگرام به شکل جهانی عرضه خواهد شد و همه کاربران به آن دسترسی می یابند..

کاربران این شبکه اجتماعی قادرند استریم زنده خود را درون بایگانی شخصی شبیه به استوری‌ها و پست‌ها مشاهده کنند که البته حداکثر تا ۳۰ روز بعد از استریم زنده این امکان وجود دارد. این اشخاص می‌توانند محتوای استریم زنده شان را دانلود کرده و در جای دیگری پست کنند.

این شبکه اجتماعی به IGTV خود قسمت «Live Now» را می افزاید تا کاربران قادر باشند به طور لحظه‌ به لحظه محتوای موردنظر خود را بیابند و تماشا کنند.

همه این تحولات بیانگر این است که اینستاگرام بیشتر از قبل روی استریم زنده سرمایه‌گذاری می‌کند که البته علت آن هم معلوم است: همه گیری ویروس کرونا موجب شده ویدیوهای لایو محبوبیتشان افزایش یابد و کاربران بیشتر از قبل از آن استفاده می‌کنند.

اینستاگرام به این موضوع اشاره نموده که با بالا رفتن مدت زمان لایو، مربیان می‌توانند برای مدت زمان بیشتری به اشخاص آموزش دهند و فعالان اجتماعی هم قادر هستند بیشتر با جامعه خود ارتباط برقرار کنند.

منبع/ دیجیاتو


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) مشاهده