ثروتسازی با هیپنوتیزم


» راههای کنترل حساسیت فصلی

راههای کنترل حساسیت فصلی

راههای کنترل حساسیت فصلی

روشهای رایج درمان حساسیت، فقط راه‌ حلهایی موقت جهت جلوگیری از ابتلا به حساسیتهای فصلی هستند و به طور کل توصیه‌هایی که برای درمان حساسیتهای فصلی به شما می‌شوند مواردی مثل مراجعه به دکتر ، استفاده از آنتی هیستامین‌ها و ... می باشند.

اما راه‌هایی بهتر و کارآمدتر جهت مبتلا نشدن به حساسیت‌های فصلی هم پیدا می شود. در ادامه این راه حلها را به شما معرفی می کنیم.

دوری از اضطراب

درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟ مطلب مرتبط درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟

نگرانی و استرس موجب ترشح هورمون‌های استرس‌زا در جسم می‌شود. همین موضوع منجر به دریافت کردن سیگنال‌های گوناگون از قسمتهای متنوع بدن می‌شود. بنابراین استرس می‌تواند کاهش توان دفاعی بدن را کاهش دهد و در نتیجه قدرت لازم را برای مبارزه با کنش‌های آلرژیک نداشته باشد. اگر بیاموزید اضطراب خود را کنترل نمایید یا لااقل نوع عکس العمل خود را در مقابل حوادث استرس‌ آفرین بهتر انتخاب کنید، قطعا بهتر از پس آلرژی‌ها بر حواهید آمد.

استفاده از مکمل‌های ضد حساسیت

برای پایین آوردن اثرات حساسیت، می‌توانید مکمل داروهایی که پزشک برای شما تجویز می‌کند را استفاده کنید. به علاوه نوشیدن یک فنجان چای نعناع یا بابونه هرشب پیش از خوابیدن جهت تسکین علائم آلرژی راه حل خوبی است.

چک‌کردن محیط خانه

بعضی مواقع امکان دارد عوامل حساسیت زا درون خانه قرار داشته باشند و فضای آزاد مکان امن‌تری برای خلاصی از دست حساسیت باشد. پژوهشها می گوید که آلودگی درون خانه ممکن است ۱۰ برابر بیشتر از هوای بیرون باشد و به خاطر اینکه قسمت مهمی از اوقات خود را در خانه سپری می کنیم، بنابراین بهتر است که در همه قسمتهای خانه مواد حساسیت زا را جسنجو کنیم.

بررسی عادات غذایی

عادات بد غذایی ممکن است به علاوه ایجاد کردن مشکل در سلامتی موجب زیاد شدن حساسیتهای فصلی شود. استفاده از مواد غذایی سالم باعث پایین آمدن خیلی از این نشانه ها می‌شود. پژوهشهای بسیاری بیانگر آن هستند که آنتی‌اکسیدان هایی که در غذاهای سالم وجود دارند علت اصلی بهبود یافتن وضع عمومی بدن ما در مقابل خواهند بود و همین امر در یاری رساندن به بدن جهت مبارزه با آلرژی‌ها هم تاثیرگذار است.

اقدام به کاهش وزن

افزایش وزن و چاقی، علت اصلی خیلی از بیماری‌ها می باشنذ؛ ولی اضافه وزن یکی از مهم‌ترین علل ایجاد مشکل در روند عادی تنفس می باشد. چربی‌های اطراف شکم باعث جلوگیری از گسترش ریه و حرکت دیافراگم می گردند و بنابراین کشیدن نفس عمیق برای شخص دشوار خواهد بود. در صورت سعی نمودن برای پایین آوردن وزن، دریافت اکسیژن هم برای شخص راحت تر است.

منبع- ایرنا


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده