دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» انیمیشن‌ها و بازی‌های فلش به کمک «اینترنت آرشیو» برای همیشه زنده خواهند ماند

انیمیشن‌ها و بازی‌های فلش به کمک «اینترنت آرشیو» برای همیشه زنده خواهند ماند

انیمیشن‌ها و بازی‌های فلش به کمک «اینترنت آرشیو» برای همیشه زنده خواهند ماند

خیلی از شرکت‌های مهم دنیای تکنولوژی از فلش (Flash) فاصله گرفته‌اند و تعدادی از آن‌ها هم در چنین مسیری قرار گرفته اند. با این وجود «اینترنت آرشیو» برای همیشه تعدادی از انیمیشن‌ها و بازی‌های فلش را زنده نگه خواهد داشت.

فایل‌های فلش بخشی از تاریخچه اینترنت به حساب می‌آیند و اینترنت آرشیو نمی‌خواهد برای همیشه از میان بروند. این شرکت از پشتیبانی از فایل‌های فلش در سیستم خود اطلاع داده است. کاربران می‌توانند در این سایت با استفاده از یک شبیه‌ساز فایل‌های فلش را اجرا نمایند، بدون اینکه احتیاجی به نصب پلاگین فلش داشته باشند.

در حال حاضر بیشتر از ۱۰۰۰ فایل فلش در اینترنت آرشیو در دسترس می باشد. این شرکت از شبیه‌ساز فلش تحت عنوان «Ruffle» برای اهداف بایگانی خود استفاده می‌کند. تیم توسعه‌دهنده اعلام کرده است که این شبیه‌ساز به طور کامل با تمام فایل‌ها سازگار نیست، ولی می‌تواند بدون هیچ گونه مشکلی و با دقت بالا خیلی از انیمیشن‌ها و بازی‌های فلش را روی مرورگر وب اجرا نماید.

MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی مطلب مرتبط MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی
فلش یکی از پلتفرم‌های پرهوادار خیلی از هنرمندان، توسعه‌دهندگان وب و تعدادی از استودیوها در اواخر دهه ۹۰ میلادی و اوایل قرن بیست و یکم بود. در سال ۲۰۰۵، ادوبی این پلتفرم را تصاحب نمود و تغییرات بسیاری در آن ایجاد شد.

پشتیبانی کردن آن از فایل‌های قدیمی و همینطور نگرانی‌های امنیتی مشکلات بسیاری برای فلش ایجاد کرد. شبکه‌های اجتماعی نوظهور مخالف استفاده کردن از فایل‌های فلش بودند و استیو جابز از همان آغاز از استفاده نمودن از محتوای فلش در آیفون جلوگیری نمود. همین مسئله در پایان موجب پشتیبانی از فناوری‌های جایگزین وب مثل HTML5 شد.

ادوبی عاقبت در سال ۲۰۱۱ از توقف توسعه فلش برای موبایل اطلاع داد. از آن موقع شرکت‌ها کم کم از فایل‌های فلش فاصله گرفتند و اکنون خیلی از غول‌های دنیای فناوری از آن عبور کرده‌اند. با این حال، دسترسی به آن‌ها در اینترنت آرشیو برای شمار زیادی از کاربران جذابیت مخصوص به خود را دارد.

منبع/ دیجیاتو

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! مشاهده