خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» توییتر اهدای تیک آبی تایید به اکانت‌ها را از اوایل سال ۲۰۲۱ آغاز می‌کند

توییتر اهدای تیک آبی تایید به اکانت‌ها را از اوایل سال ۲۰۲۱ آغاز می‌کند

توییتر اهدای تیک آبی تایید به اکانت‌ها را از اوایل سال ۲۰۲۱ آغاز می‌کند

توییتر اعلام نمود پروسه تأیید حساب کاربری یا همان وریفای از اوایل سال ۲۰۲۱ مجددا آغاز می‌شود و کاربران جهت بدست آوردن تیک آبی بایستی از دستورالعمل‌های تازه پیروی کنند.

توییتر با منتشر کردن بیانیه‌ای اعلام نمود سیستم تازه تأیید حساب کاربری این پلتفرم از «اوایل سال ۲۰۲۱» راه اندازی می‌گردد. توییتر در حال حاضر فهرستی اولیه از حساب‌های واجدالشرایط جهت تأیید شدن تهیه نموده است که شامل اکانت‌های دولتی، شرکت‌ها، برندها، سازمان‌های غیرانتفاعی، رسانه‌های خبری، سرگرمی، ورزشی، فعالان اجتماعی، سازمان‌دهندگان و «دیگر افراد تأثیرگذار» می‌گردد.

اکانت‌ها جهت تأیید شدن بایستی پیش‌نیازهای مخصوصی را دارا باشند. به عنوان مثال اکانت‌های خبری بایستی وابسته به یک خبرگزاری باشند تا تیک آبی تأیید شدن را دریافت نمایند. توییتر پیش‌نویس قانون تأیید شدن اکانت‌ها را به منظور دریافت بازخورد روی سایتش قرار داده و بعد از دریافت بازخوردها نسخه نهایی قانون را در ۱۷ دسامبر (۲۷ آذر) منتشر می‌کند.

توییتر در این پیش نویس شرایط بازپس گیری تأییدیه اکانت را هم ذکر نموده است. به عنوان مثال اگر کاربر بعد از دریافت تیک آبی نام کاربری یا بیو خود را به قصد گمراه نمودن کاربران و مخفی کردن هویت حقیقی تغییر دهد، توییتر قادر است تیک آبی را پس بگیرد. توییتر می‌گوید زیر پا گذاشتن چند باره قوانین این شبکه اجتماعی هم می‌تواند به بازپس گیری تیک تأیید منجر شود.

توییتر افزوده است که دادن تیک آبی به اکانت‌ها تنها شیوه مدنظر جهت متمایز کردن پروفایل‌ها نیست. این شرکت قصد دارد از سال ۲۰۲۱ انتخاب‌های بیشتری را در اختیار کاربران جهت نشان دادن هویتشان قرار دهد که از جمله آن‌ها می‌شود به تغییر نوع اکانت و استفاده از برچسب‌ها اشاره نمود. توییتر گفته اطلاعات بیشتر در این رابطه را در هفته‌های آینده منتشر می‌کند.

توییتر از کاربران خواسته است تا قبل از تاریخ ۸ دسامبر (۱۸ آذر) نظرات خود را درباره پیش نویس قانون تازه تأیید شدن اکانت‌ها با هشتگ VerificationFeedback# درمیان بگذارند.

MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی مطلب مرتبط MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی

منبع / دیجیاتو

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! مشاهده