ثروتسازی با هیپنوتیزم


» اندروید ۱۲ احتمال دریافت بروزرسانی سیستمی از پلی‌استور را امکان پذیر می‌کند

اندروید ۱۲ احتمال دریافت بروزرسانی سیستمی از پلی‌استور را امکان پذیر می‌کند

اندروید ۱۲ احتمال دریافت بروزرسانی سیستمی از پلی‌استور را امکان پذیر می‌کند

گوگل احتمالا در اندروید ۱۲ با تبدیل اندروید Runtime به ماژولی در پروژه Mainline، امکان دریافت کردن بروزرسانی از پلی‌استور بدون احتیاج به دانلود آپدیت کامل سیستم را میسر می‌کند.

انتشار سریع‌تر بروزرسانی‌های اندروید در سا‌لیان اخیر یکی از بااهمیت ترین اهداف گوگل بوده است که با پرو‌ژه‌های اندروید وان، اندروید گو و پروژه تربل در پی رسیدن به آن است. یکی از راهکارهای گوگل در این راستا معرفی پروژه Mainline بود که احتمالا در اندروید ۱۲ شاهد تحولی مهم در آن خواهیم بود. به تازگی یکی از توسعه دهندگان XDA پی برده است که گوگل در حال تبدیل کردن اندروید Runtime یا همان ART به یک ماژول Mainline می باشد که امکان انتشار بروزرسانی‌های کلیدی سیستمی از طریق پلی استور را میسر می‌کند.

ART مسئولیت تبدیل کردن مجموعه دستورالعمل‌‌های بایت‌کد اپ به دستورات ماشین نیتیو را بر عهده داشته و در صورتی که گوگل قصد داشته باشد نحوه برگردان کدها در اندروید ۱۲ را تغییر دهد، امکان انتشار یافتن اپدیت‌های کاربردی و امنیتی بدون ماه‌ها انتظار برای انتشار پیدا کردن نسخه‌های مرسوم OS فراهم می‌شود.

یکی دیگر از مزایای این تغییر ارتقای پایداری و ثبات بیشتر ART در گوشی‌های گوناگون است که موجب کارکرد پایدارتر اپ‌ها هم می‌شود. از سوی دیگر این تغییر می‌تواند تولیدکنندگان موبایل را از بعضی سفارشی‌سازی‌ها که کاربران به آن خو گرفته‌اند، منصرف نماید. با همه این تفاسیر گوگل حاضر است بعضی قابلیت‌ها را جهت ارتقای امنیت سیستم عامل خود قربانی کند.

آن گونه که توسعه دهندگان این سایت می‌گویند گوگل همچنین تصمیم گرفته است دریافت اموجی بدون احتیاج به اپدیت کامل سیستم عمل را ممکن کند. هم اکنون فایل‌های مربوط به مدیریت اموجی‌ها درون فایل‌های سیستمی اندروید قرار دارند ولی گوگل با پیاده‌سازی تغییراتی در نسخه بعدی امکان اصلاح کردن آنها بدون آپدیت کامل سیستم را میسر خواهد کرد؛ تغییری که احتمالا به کاربران اجازه خواهد داد اموجی‌های جدید را در قالب فایل‌های نه چندان حجیم از پلی استور دریافت نمایند.

منبع / دیجیاتو

MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی مطلب مرتبط MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی

تگ ها :   اندروید گوگل

بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده