خرید از سراسر دنیا


» گوگل می خواهد مرورگر کروم را از سیستم‌عامل کروم مستقل کند

گوگل می خواهد مرورگر کروم را از سیستم‌عامل کروم مستقل کند

گوگل می خواهد مرورگر کروم را از سیستم‌عامل کروم مستقل کند

پروژه‌ی لاکروس (Lacros) باعث افزایش عمر دستگاه‌های کروم‌بوک می شود.گوگل طی پروژ‌ه‌ای جدید برای ارتقای تجربه‌ی کاربری، تغییراتی در کروم‌بوک‌ها ایجاد می‌کند که طول عمر استفاده از این دستگاه‌ها را بیشتر می کند. این پروژه مرورگر کروم را از سیستم‌عامل کروم جدا می‌کند و بنابراین درصورتی‌که به‌روزرسانی سیستم‌عامل پایان یافته باشد، مرورگر کروم قادر است به‌روزرسانی‌های جدید را دریافت کند.

این مرورگر بر روی سیستم‌عامل‌های کروم‌بوک هم‌زمان با دریافت به‌روزرسانی سیستم‌عامل به‌روز می گردند و درصورت انقضای به‌روزرسانی خودکار دستگاه (AUE)، این مرورگر به‌روزرسانی‌های تازه ای را دریافت نمی‌کند.

مرورگرهای منقضی‌شده دربرابر حملات هکری آسیب‌پذیر می باشند؛ پس لاکروس قادر است با مجزا نمودن به‌روزرسانی سیستم‌عامل کروم از مرورگرش، تجربه‌ی کاربری را ارتقا ‌بدهد. ناگفته نماند اسم پروژه از اسم لینوکس و سیستم‌عامل کروم (Linux And ChRome OS) گرفته شده است.

با دورکاری کارمندان و آموزش مجازی، استفاده از کروم‌بوک بیشتر شده و اعمال تغییرات جدید در این دستگاه‌ها می‌تواند خبر خوبی باشد و کاربران قادرندد بدون نگرانی از آسیب‌پذیری مرورگر از دستگاه بهره ببرند.

سال تحصیلی جدید در آمریکا به‌ طور مجازی برگزار می‌شود و هر دانش‌آموز به دستگاه هوشمند برای شرکت در کلاس‌های مجازی احتیاج دارد؛ اما موجودی کروم‌بوک‌ها به خاطر پاسخ به مقدار تقاضای بازار کم است. زمان‌ اجرای پروژه‌ی لاکروس معلوم نیست؛ ولی به‌نظر می‌رسد گوگل تا جبران کاهش موجودی کروم‌بوک‌ها آن را عرضه‌ نکند.

منبع/زومیت



فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! مشاهده