خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» 7 نکته مهم که باید پیش از بازی کردن PES 2021 بدانید

7 نکته مهم که باید پیش از بازی کردن PES 2021 بدانید

7 نکته مهم که باید پیش از بازی کردن PES 2021 بدانید

استیک راست دوست شماست

خیلی کم اتفلق می افتد که بازی‌ها در PES 2021 به سرعت FIFA جلو بروند. یکی از بهترین ابزارها برای مقابله با دیگربازیکنان، استفاده از استیک راست برای دریبل کردن مدافعان است. مثلا اگر آن‌ها سریع از سمت چپ می‌آیند، استیک راست را در طرف مخالف استفاده کنید تا با فراهم شدن فضای کافی، از آن‌ها بگذرید.

از پاس عمقی استفاده کنید

پر استفاده ترین پاسی که می‌توانید حوالی محوطه جریمه بدهید پاس عمقی است. اگر زمان‌بندی صحیح داشته باشید، قادر هستید توپ را مستقیما در مسیر مهاجم خود قرار دهید. نگه داشتن LB یا L1 هم توپ عمقی را به هوا ارسال می کند تا با زمان‌بندی صحیح، مهاجم بتواند موفق به گلزنی با یک والی زیبا شود.

انواع پرس سرشانه با آموزش تصویری و توضیحات کامل! مطلب مرتبط انواع پرس سرشانه با آموزش تصویری و توضیحات کامل!

به آمار بازیکنانتان دقت کنید

پیش از بازی، به آمار بازیکنانتان نگاه کنید. آمار PES به شما یاری می رساند برنامه دقیق برای خود بچینید. امسال تاکتیک لانگ بال خیلی تاکتیک خوبی است و مهاجمان بزرگی مثل لواندوفسکی را ویرانگر می‌کند. فقط توقع نداشته باشید که اندی کارول هم بتواند مانند لواندوفسکی گل بزند.

فقط وقتی که نیاز داشتید با سرعت بدوید

در PES 2021، اسپرینتزیادی بازیکنان را خسته و شما را مجبور به تعویض می‌کند. اسپرینت کردن از بین یک خط هافبک میانی شاید به لو دادن توپتان منجر شود. هنگام دفاع، در عوض دویدن سمت بازیکن صاحب توپ، روی نزدیک‌ترین بازیکن به توپ تمرکز کنید.

با ساعت بازی کنید

اگر تیمتان جلو است، خوبب است زمان داشتن توپ محتاط‌ باشید. پاسکاری زیاد بین هم‌تیمی‌ها وقت تلف می‌کند و در بازی‌های آنلاین اعصاب حریف را خرد می کند و یک خطا به شما می دهد. اگر در موقعیت مناسبی نیستید، توپ را نزدیک تاچ لاین کنترل کنید تا بتوانید یک اوت یا کرنر بگیرید. تا حد امکان خطا نکنید تا وقت تلف شده زیادی بیشتر نشود.

با آرامش دفاع کنید

شاید بخواهید بازیکن حریف را با یک تکل خشن بزنید، تا آن‌ها کنترل را از دست بدهند. مشکل این است که اکثرا به ضررتان است و بازیکنانتان کارت می گیرند. با آرامش بازی کنید تا حریف به سمتتان بیاید. تنظیم تیم برای بازی به شکل All Out Defence یا Frontline Pressure به این کار کمک می‌کند. شاید دیدن کریستیانو رونالدویی که سریع به سمت دفاعتان می‌آید ترسناک باشد، اما هر چقدر بیشتر یار داشته باشید، شانس بیشتری برای مهار او خواهید داشت.

زوری حمله نکنید

یکی از شعارهای تیم لیورپول «پاس بده و حرکت کن» است، که در بازیتان برای حمله بسیار سودمند است. پاس‌های بادقت و حرکت کردن برای گذشتن از دفاع حریف واجب است و بهره مندی از آن با آرامش فرصت‌های عالی نصیبتان می‌کند.یک استراتژی بیابید و با آرامش انجام دهید. هرگز عجله نکنید.

منبع / ویجیاتو


تگ ها :   بازی PES 2021 FIFA

بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   آموزش تصویری حرکات بدنسازی   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده