خرید از سراسر دنیا


» تاکسی پرنده مهر ماه در آسمان ایران پرواز می کند

تاکسی پرنده مهر ماه در آسمان ایران پرواز می کند

تاکسی پرنده مهر ماه در آسمان ایران پرواز می کند

در همین ماه ، نوعی تاکسی پرنده در آسمان کشور راه‌اندازی خواه شد که با یاری هواپیماهای فوق سبک، مسافت‌های بین شهری را سریع طی می کند.

فاز اول طرح مهرماه اجرا شده و فاز دوم، بهمن‌ماه قرار است اجرا شود. البته اجرای طرح با کمبودهایی مواجه است؛ مثلا سوخت هواپیماها از سایر کشورها تأمین می‌گردد درحالیکه توان تولید داخلی آن هست و با توسعه‌ پیدا کردن طرح، تولید در داخل سوخت آن هم اقتصادی است.

از مواردی که پیشرفت طرح راسرعت می بخشد، افزایش دسترسی‌های فرودگاهی در مسیرهای مخصوص و حذف نمودن تشریفات فرودگاه‌ها می باشد.

در ماه دی‌ سال گذشته، اسنپ از بررسی زیرساخت‌های لازم و امکانات موجود در ایران برای فعال‌سازی تاکسی هوایی خبر داده بود. اسنپ اظهار داشته بود: «اکنون در ایران، هواپیمای فوق‌سبک و خلبان آموزش‌دیده بسیاری داریم که مهیای پرواز هستند. همین طور فرودگاه کم‌ترافیک زیادی در شهرهای گوناگون هست که می‌توان از آن برای آسان سازی سفرهای کوتاه‌مدت بهره برد. این هدف مهم در وهله اول با بهره گیری از هواگردهای سبک قابل دسترس در کشور ممکن است و اگر توفیق یابیم می‌تواند با افزایش سرمایه و توسعه ناوگان رشد پیدا کند.»





بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) مشاهده