بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» آیا مانیتورهای خمیده برای گیمرها ارزش خرید کردن دارند؟

آیا مانیتورهای خمیده برای گیمرها ارزش خرید کردن دارند؟

آیا مانیتورهای خمیده برای گیمرها ارزش خرید کردن دارند؟

مزایای یک مانیتور خمیده چیست؟

مهم ترین علتی که کاربران مانیتورهای خمیده را انتخاب می‌کنند در واقع گستردگی دامنه دیدشان است. همان چیزی که به خاطر آن هدست‌های واقعیت مجازی هوادار دارند. اینکه شما قادر باشید با چرخش سرتان باز هم بخشی از محیط بازی را ملاحظه کنید تاثیر بسیاری روی تجربه شما دارد و نیز ثابت شده که خمیده بودن صفحه نمایش موجب واقع‌گرایانه‌تر شدن تصویر می گردد.

بدین ترتیب که تصویر روی بخشی از گستردگی دامنه دید شما منطبق می گردد. در کنار این مطلب، خیلی از مانیتورهای خمیده با Aspect Ratio یا نسبت تصویر بالایی تولید می‌شوند که محاسن خاص خودش را دارد. حتی اگر خارج از بُعد گیمینگ بخواهیم به این موضوع بپردازیم ، داشتن نسبت تصویر بالاتر باعث می‌شود انجام دادن چند کار به طور همزمان روی یک مانیتور بسیار آسان تر شود.

MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی مطلب مرتبط MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی

معایب یک مانیتور خمیده چیست؟

دومین سوال مهمی که در این شرایط با آن روبرو می‌شویم این می باشد که چه چیزی باعث می‌شود از خرید مانیتورهای خمیده امتناع کنیم؟ جواب ساده است، قیمت بالای آن! اگر داخل بازار بروید و کمی قیمت محصولات موجود را بپرسید متوجه می‌گردید بین یک مانیتور معمولی و یک مانیتور خمیده (با ویژگیهای یکسان) اختلاف قیمت زیادی وجود دارد.

اگر از کسانی که مانیتور خمیده خریده‌اند هم بپرسید تایید می‌کنند که به غیر از نسبت تصویری مانند ۲۱:۹ و بیشتر، در مدل‌های ساده‌تر خمیدگی تصویر خیلی به چشم نمی‌آید. حال نه فقط این مانیتورها هزینه‌ای بیشتر برای شما دارند، بلکه رزولوشن بالایشان ممکن است حتی خروجی تصویرتان در زمان بازی کردن را خراب کنند. این موضوع زمانی که از یک سیستم با قدرت سخت‌ افزاری معمولی استفاده می کنید خیلی بیشتر به چشم می‌آید.

نتیجه گیری؛ آیا مانیتورهای خمیده ارزش خرید دارند؟

جواب دادن به این سوال کاملا به جیبتان بستگی دارد. مانیتورهای خمیده تاثیری خاص و خیلی مهم روی تجربه گیمینگ شما ندارند. قرار هم نیست با یک معجزه روبرو شویم و دنیایی تازه را تجربه کنیم. خرید این نوع مانیتور نیاز به پیش‌نیاز سخت‌ افزاری مناسب هم دارد که این موضوع تاحدودی کار را دشوارتر می‌کند.

پس اگر آماده‌اید تا مبلغ لازم را بپردازید، در این کار تردید نکنید. ولی اگر این پرداختی اضافه برایتان دارای اهمیت است، آن را ذخیره کرده و نگران نباشید. چیز ویژه ای را از دست نداده‌اید و حتی می‌توانید این مبلغ را به خرید تجهیزات جانبی دیگری اختصاص دهید که تاثیر زیادتری روی تجربه‌ شما از بازی‌ها می‌گذارند.

منبع/ ویجیاتو





بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده