ثروتسازی با هیپنوتیزم

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» آشنایی با ۵ بازی رومیزی برای آموزش زبان انگلیسی

آشنایی با ۵ بازی رومیزی برای آموزش زبان انگلیسی

آشنایی با ۵ بازی رومیزی برای آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی وقتی لذت بخش می‌شود که از وضعیت اجباری درآید. با این بازی‌ها هم سرگرم شوید و هم زبان انگلیسی یاد بگیرید.

بعضی از بازی‌های رومیزی با این هدف تولید شده‌اند تا آموزشی باشند. هر چند این بازی‌ها حالت سرگرمی دارند اما به عنوان راهی برای یادگیری بازیکنان هم محسوب می شوند. آموزش اگر با تفریح هم توام باشد، بسیار بهتر است.

بازی‌های تخته‌ای زیادی یافت می شوند که می‌توان از آنها برای یادگیری زبان انگلیسی بهره برد. هر یک از آنها مهارت‌های متفاوتی را به شما تعلیم می‌دهند. بعضی از آنها برای آموزش لغات تازه عالی هستند، در حالی که بعضی دیگر شیوه خوبی جهت تمرین با استفاده از لغاتی که قبلاً می‌دانید، به حساب می‌آیند. در این مقاله چند بازی آموزش زبان انگلیسی را معرفی می کنیم .

بازی Scrabble

هیچ فهرست بازی یادگیری یادگیری زبان انگلیسی نمی‌تواند بدون بازی کلاسیک خط خطی کردن کامل گردد! برای بازی خط خطی، باید با بهره بردن از حروف، واژگان را درون صفحه بازی تنظیم کنید. نامه‌ها برای شما امتیاز می‌آورند و کاشی‌های ویژه امتیاز زیادتری به شما می‌دهند. مقصود از این بازی نوشتن بهترین لغات و قرار دادن آنها در بهترین جای صفحه است. برای انجام دادن این بازی لازم نیست از قبل واژگان زیادی در خاطر داشته باشید، شما به تدریج پیشرفت می‌کنید. نکته جالب درباره این بازی این است که شما می‌توانید لغاتی که حتی حدس صحیح بودنش را نیز نمی‌زنید، در فرهنگ لغت پیدا نمایید. این بازی جذاب را می‌توان به شکل دو نفره هم انجام داد و از آن لذت برد.

بازی taboo

هر کارت در بازی تابو یک لغت اصلی را نشان می‌دهد. در پایین کلمه اصلی فهرستی از کلمات مشابه واژه اصلی را خواهید یافت، یا مترادف یا لغاتی که با کلمه اصلی در ارتباط هستند. وظیفه شما توصیف واژه اصلی برای بازیکنان بدون بهره گیری از کلمات زیر آن است. این بازی بسیار دشوارتر از آن است که در شروع به نظر می‌رسد. تابو باعث می‌شود شما خلاقانه بیندیشید. با استفاده از تابو، خواهید فهمید که کلمات بسیار زیادتری را نسبت به آنچه فکر می‌کنید در ذهن خود پیدا می کنید. چنانچه با یک فرهنگ لغت بازی کنید، می‌توانید نه فقط یک کلمه تازه، بلکه هر کلمه‌ای را که در زیر آن بیان شده است بیاموزید. این بازی زیبا را می‌توان با هر چند نفر، با استفاده از تیم‌ها یا تنها یک به یک انجام داد. به هر حال شما قصد دارید بازی کنید، هم سرگرم می‌شوید و هم چیزی یاد می گیرید!

بازی Apples to Apple

سیب به سیب یک بازی بسیار جذاب و نیز خنده‌دار است چون ترکیب کارت‌ها بعضی اوقات می‌تواند بامزه و جالب باشد. به اضافه اینکه یک بازی مناسب برای یادگیری زبان انگلیسی است. بازی از یک سری کارت شکل می گیرد. لغات موجود در کارت‌ها همه اسم یا صفت می باشند. مهمتر از هر چیز دیگری، شما نیازی به استفاده از فرهنگ لغت پیدا نمی کنید چراکه تعاریف درست در کارت‌ها بیان شده است. برای این بازی جذاب، هر بازیکن یک کارت را به پشت قرار می‌دهد که به مناسب ترین شکل توسط یک کارت ویژه روی میز توصیف می گردد. «قاضی» کارت‌ها را برمی‌گرداند و بهترین کارت را بر می گزیند . آن فرد در دفعه بعدی قاضی می‌شود.

بازی Once Upon A Time

روزی روزگاری بازی است که با ورق صورت می گیرد و روایتگر قصه ای برای شماست. تمام کارت‌هایی که دریافت می‌کنید حاوی عناصر داستانی است و یک کارت پایان بازی را نشان می‌دهد. این یک بازی خیلی جالب است که در آن هیچ فردی برنده نمی‌شود. شما می‌توانید از این بازی به شکلی که هست بهره ببرید یا کارت‌های خود را با لغاتی که می‌خواهید بیاموزید درست کنید. این بازی را می شود در کنار دوستان یا تنهایی انجام داد و از انجام آن لذت برد.

بازی Scattergories

پراکندگی یک بازی خلاقانه و جالب است. به شما چیزهایی مثل «رنگ» یا «آنچه سرد هستند» داده می‌شود و باید به وسیله لغاتی که متناسب با آن دسته‌ها می باشند فکر کنید. در این بازی جذاب شما برای نوشتن چیزهایی که هیچ فردی ننوشته، امتیاز بیشتری دریافت می‌کنید. بنابراین اگر دستتان«چیزهای سرد» است، در عوض نوشتن «بستنی»، می‌توانید بنویسید «خانه اسکیمو». این یک بازی شگفت انگیز برای هر فردی است که آموزش زبان انگلیسی را آغاز کرده و در پی تمرین واژگان است.

منبع: fluentu


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده