خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» معرفی بهترین برنامه‌های فتوشاپ موبایل

معرفی بهترین برنامه‌های فتوشاپ موبایل

معرفی بهترین برنامه‌های فتوشاپ موبایل

بعضی وقتها عکس‌هایی که با موبایل خود می‌گیریم نور یا کیفیت خوبی ندارند؛ ولی به ژست و لوکیشن عکس‌مان علاقه داریم. خوب است بدانید این‌ جور موارد تا حد زیادی با استفاده از برنامه‌های حرفه‌ای فتوشاب موبایل به سادگی بازپروری می‌شوند. در ادامه چند تا از بهترین و حرفه‌ای‌ترین برنامه‌های فتوشاپ موبایل را معرفی می کنیم که به سادگی می‌توانید به عکس‌هایتان افکت داده و روتوش چهره را با موبایل در سطح کیفی بالایی پردازش نمایید. به علاوه تنظیمات نور، رنگ و تم را به دلخواه خود تغییر دهید.

۱. اسنپ‌سید (snapseed)

یکی از مشهورترین برنامه‌های فتوشاپ موبایل است که در سال ۲۰۱۱ برنده‌ی بهترین برنامه‌ی سال شد که باعث شد کمپانی گوگل نسبت به خرید این برنامه اقدام کند. این برنامه عالی فتوشاپ برای عکاس‌های حرفه‌ای یا کسانی که علاقه دارند تغییرات حرفه‌ای در عکس‌های خود اعمال کنند مناسب است. اسنپ‌سید برای سیستم‌ عامل‌های اندروید و آی او اس ساخته شده است. این برنامه رایگان می باشد و زبان‌های متنوعی مثل انگلیسی، فرانسوی، آلمانی،عربی و غیره را پشتیبانی می‌کند.

۲.پولار (polarr)

MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی مطلب مرتبط MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی

برنامه پولار در شروع کار فقط برای آی او اس تهیه شده بود؛ اما به دلیل استقبال زیاد طراحی این برنامه در سال ۲۰۱۵ برای اندرویدی‌ها هم صورت گرفت . این برنامه افکت‌های متنوعی را به شکل رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اگر شما خواستار فیلتر و افکت‌های شخصی برای خودتان باشید می‌توانید این برنامه را با پرداخت هزینه ارتقا داده و پنل شخصی خود را ایجاد نمایید. استفاده از این برنامه در ابتدا ممکن است کمی گیج کننده به نظر برسد؛ ولی می‌توانید روی یک عکس آزمون و خطا کنید و یاد بگیرید.

۳. ۱۹۹۸cam

اگر قصد دارید به عکس‌هایتان تم قدیمی با لکه‌های سفید و نوری قرمز در کنارش بدهید این برنامه به دردتان می خورد. شبیه‌سازی این نرم افزار مانند دوربین‌های سال ۱۹۹۸ است. بیشتر از ۶۰ فیلتر متنوع در فهرست امکانات این برنامه دیده می شود که استفاده از آن ها جذابیت عکسها را دو چندان کرده و تجربه‌ای بی‌نظیر را برایتان رقم می زند. بعد از ثبت و اعمال هر نوع افکتی پیش نمایش آن را به سرعت ببینید تا در صورت بودن نقص، از ذخیره آن جلوگیری کنید. این برنامه عالی امکان اثرات سه بعدی و نیز تاریخ روی عکس را برای شما فراهم می کند.

منبع/ ایرنا


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده