ثروتسازی با هیپنوتیزم


» این ۵ مورد را در گوگل جستجو نکنید

این  ۵ مورد را در گوگل جستجو نکنید

این ۵ مورد را در گوگل جستجو نکنید

اینترنت در حال حاضر در دنیای ما نقش مهمی دارد و ما در واکنش با بیشتر موانع موجود در زندگی روزمره به حستحوی گوگل می پردازیم؛ ولی آیا گوگل همواره جواب درست به ما می‌دهد؟

گوگل موتور جستجویی است که جوابی از خود به شما نمی‌دهد؛ بلکه داده هایی را که انسان‌ها در اختیار او می گذارند، برای شما گردآوری می نماید. به این خاطر که ربات‌ها و ماشین‌ها خالی از درک و شعور انسانی می باشند، گوگل در بعضی موارد نه تنها به ما کمک نکرده؛ بلکه مشکلات بسیاری نیز درست می‌کند. در ادامه شما را با ۵ موردی که اصلا نباید در گوگل جستجو کنید آشنا می کنیم.

۱. گوگل ترنسلیت

شاید از گوگل ترنسلیت بهره برده باشید، در این صورت حتما متوجه جمله بندی ناقص و درک نکردن موضوعی ترجمه گوگل شده اید. جالب است بدانیم، بعضی از جملات معنای منفی دارند بدون اینکه فعل منفی در آن به کار برود. موتور ترجمه گوگل به خاطر درک نکردن رفتار واژگان و نقص گرامری قابل اعتماد نمی باشد و توصیه شده برای ترجمه‌ی مطالب بااهمیت از گوگل استفاده نکنید.

۲. مواردی که شما را آشفته می‌کند!

برای مثال، ممکن است لغت «کرونا» شما را آشفته نماید. اگر کرونا واژه موجود در عبارتی باشد که جستجو می‌کنید، همه مطالب و اطلاعاتی که با این کلیدواژه به گوگل معرفی شدند در نتیجه جستجوی شما بالا می‌آیند. پس مواظب باشید و از جستجوی مواردی که می‌دانید حال خوب شما را بد می‌کنند پرهیز کنید.

۳. مواردی که شما را به دردسر میندازند!

در تمام کشورها محدودیت‌هایی درباره‌ی جستجوی بعضی از موارد، پیدا می شود که محتمل است شما را به دردسر دچار کنند. خوب است بدانید گوگل از راه جی‌میل برای شما شخصی سازی می‌گردد و این یعنی هر چه را که تاکنون در گوگل جستجو کردید به عنوان تاریخچه شما ذخیره کرده است. حالا چنانچه جرم و جنایتی ناخواسته در رابطه با مطالبی که جستجو کردید انجام دهید، این تاریخچه احتمال نیت قبلی و به دست آوردن اطلاعات بیشتر شما در ارتکاب آن جرم را ثابت می‌کند.

۴. مشکلات پوستی

اطلاعات گوگل متاسفانه از فیلتر راستی آزمایی رد نمی‌گردند و به همین خاطر اگر سایت معرفی شده قابل اعتماد نباشد، اصلا بعید نیست که داده ها دچار تحریف علمی شده باشند. مشکلات پوستی یکی از شایع ترین مواردی است که ما در گوگل جستجو می‌کنیم، بعضی اوقات چنان مشکل را حاد بیان می کند که ما از استرس خواب‌مان نمی‌برد و گاهی اوقات هم برای مشکلات حاد، چند ماسک خانگی توصیه می نماید. 

۵. نشانه‌ی بیماری

موتور جستجوی گوگل پزشک نمی باشد! چنانچه نشانه‌ای از درد در خود احساس می نمایید به یک پزشک خوب مراجعه کنید و خاطر خود را با بعضی از اطلاعات بی اساس گوگل مکدر نکنید. احتمال دارد یک دل درد معمولی را که فقط با کمی عرق نعنا مداوا می‌شود نشانه‌ای از سرطان روده بداند و اطلاعات نادرست دیگری در اختیارتان قرار دهد.

منبع: ریدرز دایجست




فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) مشاهده