بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» غول جستجوی اینترنتی «بایدو» با همکاری جیلی خودروهای برقی تولید می کند

غول جستجوی اینترنتی «بایدو» با همکاری جیلی خودروهای برقی تولید می کند

غول جستجوی اینترنتی «بایدو» با همکاری جیلی خودروهای برقی تولید می کند

خودروهای برقی در چند ماه‌ اخیر مورد توجه بسیاری واقع شده اند و حتی مدیرعامل تسلا، ایلان ماسک را تبدیل به ثروتمندترین شخص جهان کرده‌اند. اکنون غول جستجوی اینترنتی چین یعنی «بایدو» قصد دارد وارد این قسمت از بازار شود و به یاری بزرگترین خودروساز خصوصی این کشور، «جیلی» تولید خودروهای برقی را آغاز نماید.

شرکت‌های چینی بسیاری در سالیان اخیر روی خودروهای الکتریکی سرمایه‌گذاری نموده اند و براساس گزارش جدید رویترز، بایدو قصد دارد یک کمپانی تازه برای تولید خودروهای برقی هوشمند راه‌اندازی نماید که در کارخانه‌های متعلق به جیلی تولید می‌گردند.

تولید خودروهای برقی بیانگر جاه‌طلبی بایدو برای ورود به بازار حمل و نقل است. این غول جستجوی اینترنتی مدت‌هاست که بر روی فناوری خودران کار کرده و شرکتی پیشرو در زمینه وسایل نقلیه خودران به حساب می‌آید.

ظاهرا بایدو جهت تولید کردن خودروهای برقی یک سرمایه‌گذاری مشترک با جیلی انجام می‌دهد و یک کمپانی تازه تاسیس می‌کند. بعد از راه‌اندازی این شرکت، بایدو روی توسعه نرم افزار کار کرده و جیلی نیز روی سخت افزار تمرکز می کند. این کمپانی‌ها در حال مذاکره برای استفاده از پلتفرم جیلی می باشند، ولی در کمپانی جدید بایدو سهم زیادتری خواهد داشت و مسیر آن را معین می‌کند.

جیلی خود برنامه‌های مهمی برای صنعت خودرو دارد. این کمپانی چینی مالک ولوو می باشد و همین طور با کمپانی مادر مرسدس بنز یعنی دایملر همکاری می‌کند. علاوه بر خودرو، این کمپانی در سایر زمینه‌ها مثل پهپادها نیز مشغول به فعالیت است.

منبع/ دیجیاتو


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) مشاهده