ثروتسازی با هیپنوتیزم

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» روشهای ارزان به منظور داشتن پوستی شاداب در فصل سرما

روشهای ارزان به منظور داشتن پوستی شاداب در فصل سرما

روشهای ارزان به منظور داشتن پوستی شاداب در فصل سرما

حتی در افرادی که دچار بیماری خاص پوستی نمی باشند، تغییر فصل می تواند با تغییرات پوستی همراه گردد. با این حال راه های گوناگون و البته آسانی وجود دارد که بتوانید از پوست خود در مقابل تغییرات آب و هوایی محافظت نمایید:

استفاده از پاک کننده های ملایم: در اینجا منظور ما صابون نمی باشد. زیرا صابون خود چربی پوست را از بین می برد و راهی است برای خشک شدن پوست. پس ساده ترین روش برای حفظ رطوبت پوست، استفاده از پاک کننده های ملایمی می باشد که حاوی مرطوب کننده هستند و مخصوص پوستهای خشک، فرموله شده اند.

در نظر گرفتن مرطوب کننده ها: شما می توانید روزانه از یک لوسیون مرطوب کننده استفاده نمایید. بهترین موقع برای استفاده لوسیون، پس از استحمام است. وقتی که هنوز پوست شما مرطوب می باشد. لازم است در طول روز چندین بار این کار را انجام دهید. شما همچنین می توانید از وازلین برای مرطوب سازی پوست خود استفاده نمایید.

درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟ مطلب مرتبط درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟
پرهیز از استحمام بیش از حد: بعضی متخصصان پوست اعتقاد دارند استحمام بیش از اندازه دلیل اصلی بروز خشکی در پوست است. این در حالی است که بعضی دیگر از متخصصین این رشته دوبار استحمام در روز را ایده آل محسوب می کنند. با این وجود اگر استحمام شما همراه با روغن حمام باشد ، رطوبت بدن حفظ خواهد شد.

اجتناب از دوش های طولانی با آب بسیار گرم: تا آنجا که می توانید از دوش های طولانی مدت و با درجه حرارت بالا پرهیز نمایید. دوش های کوتاه مدت و استفاده از آب ولرم و یا حتی اندکی سرد مفید است. بعد از استحمام هم از مرطوب کننده استفاده نمایید.

پرهیز از هوای سرد و خشک: عواملی را که اثر مخرب هوا بر روی پوست را تشدید کرده و آسیب پذیری را بیشتر می کنند، پیدا نمایید. از جمله این عوامل می شود به بیماریهای تیروئید، کم خونی و بعضی داروها به خصوص داروهای کاهنده کلسترول اشاره کرد. همه این موارد موجب کاهش چربی پوست می گردند. در کنار کنترل این عوامل می توانید از دستگاههای بخور استفاده نمایید و رطوبت لازم را به هوا برگردانید.

نوشیدن آب کافی و غذای سالم: یک شیوه زندگی سالم از اهمیت خاصی برخوردار می باشد. آب بنوشید، غذاهای سالم میل کنید، ورزش نمایید و با کاهش استرس، ذهن، بدن و پوستتان را سالم نگه دارید. توجه داشته باشید که تنها با اندکی توجه می توانید از خشکی پوست رهایی پیدا کنید.

منبع/ بهداشت نیوز

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 مشاهده