ثروتسازی با هیپنوتیزم

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» سامسونگ از چند مانیتور 4K با پشتیبانی از HDR10 رونمایی نمود

سامسونگ از چند مانیتور 4K با پشتیبانی از HDR10 رونمایی نمود

سامسونگ از چند مانیتور 4K با پشتیبانی از HDR10 رونمایی نمود

سامسونگ تازه ترین مانیتورهایش برای ۲۰۲۱ را معرفی نمود. این محصولات در ابعاد گوناگون از ۲۴ اینچی گرفته تا ۳۲ اینچی وارد بازار می‌شوند و می‌توانند بیشتر از ۱ میلیارد رنگ را در معرض نمایش بگذارند. همچنین با استاندارد HDR10 سازگار می باشند.

به گفته سامسونگ، این مانیتورها مناسب دورکاری بوده و کیفیت تصویر بالایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. در کنار این ویژگی‌ها، می‌شود از این مانیتورها در وضعیت‌های مختلف استفاده نمود. کره‌ای‌ها برای همه این محصولات موفق به کسب تاییدیه «مراقبت هوشمند از چشم» از سوی «TÜV Rheinland» شده‌اند.

مانیتورهای تازه سامسونگ در سری S6 تا S8 قرار می‌گیرند. سری S8 شامل مانیتورهای ۳۲ و ۲۷ اینچی S80A و ۲۷ اینچی S80UA می‌شود که همه آن‌ها از پنل مسطح به همراه رزولوشن 4K بهره می‌برند. این محصولات ۱.۰۷ میلیارد رنگ را نشان می‌دهند، با HDR10 سازگار می باشند و ۹۹ درصد گاموت رنگی sRGB را پوشش می‌دهند. این محصولات همچنین از پورت USB Type-C برای شارژ با سرعت ۹۰ وات و انتقال داده‌ها با سرعت ۱۰ گیگابیت بر ثانیه بهره می‌برند.

سری S7 شامل دو مانیتور ۳۲ و ۲۷ اینچی S70A می‌شود که این محصولات نیز رزولوشن 4K دارند و حاشیه‌های اندکی اطراف آن‌ها به چشم می‌خورد. این مانیتورها که ۱.۰۷ میلیارد رنگ را در معرض نمایش می‌گذارند، با استاندارد HDR10 سازگار می باشند.

در نهایت با مانیتورهای سری S6 مواجه هستیم که شامل ۷ محصول با ابعاد ۲۴ تا ۳۴ اینچ می‌شود. این مانیتورها با رزولوشن QHD، نسبت تصویر ۲۱:۹ دارند و همچنین از استاندارد HDR10 پشتیبانی می‌کنند. یکی از این مانیتورها دارای طراحی خمیده است. همه آن‌ها از HDR10 پشتیبانی می‌کنند، از پورت USB Type-C بهره برده و همچنین بیشتر از ۱ میلیارد رنگ را نشان می‌دهند.

MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی مطلب مرتبط MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی

در حال حاضر کره‌ای‌ها اطلاعاتی در مورد قیمت و نیز تاریخ عرضه این محصولات منتشر نکرده‌اند، با این وجود انتظار می‌رود در هفته‌های آتی وارد بازار شوند.

منبع/ دیجیاتو


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 مشاهده