خرید از سراسر دنیا


» دلایلی که موجب از بین نرفتن چاقی شکمی شما می‌شوند

دلایلی که موجب از بین نرفتن چاقی شکمی شما می‌شوند

دلایلی که موجب از بین نرفتن چاقی شکمی شما می‌شوند

از بین رفتن چربی های شکم کار ساده ای نیست و زمان می برد. شما بایستی بعضی عادات سالم داشته باشید تا چاقی شکمی به مرور کاهش یابد. دلایلی که با شکست شما در از بین بردن چربی شکم ارتباط دارد، اینها هستند:

خوب نمی خوابید

کم خوابی موحب کاهش وزن در قسمت کمر می شود و شکم را بزرگمی کند. مطالعات و تحقیقات صورت گرفته بر روی ۷۰۰۰۰ زن این نتیجه را داشت که افرادی که در طول شب ۵ ساعت یا کمتر خواب دارند ۳۰ درصد احتمال بالا رفتن وزن برای آنها بیش از افرادی است که در طول شب ۷ یا ۸ ساعت خواب کامل دارند. .

اندامتان گلابی شکل است

اگر شما تمایل به کم کردن وزن در قسمت شکم خود دارید و شکل اندام شما به گونه ای است که اضافه وزن دور شکم شما بیشتر از باسن و کمر و دیگر اندام شما می باشد، بایستی اظهار کرد کار اندکی دشوار است

شما هنوز غذاهای پردازش شده مصرف می کنید

گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع مطلب مرتبط گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع

کراکرها، نان سفید، شکر تصفیه شده، برنج سفید، ماکارونی، نوشیدنی ها و شیرین کننده ها، همه اینها در ابتلا به چاقی شکمی نقش دارند. یادتان باشد که التهاب از دلایل اصلی مبتلا شدن به این نوع چاقی می باشد و استفاده از کربوهیدرات ها و قندهای ساده از دلایل بروز التهاب در بدن می باشند.

چربی ها را به طور کامل از رژیم تان حذف می کنید

 مطمئن باشید که حذف کامل چربی ها از رژیم غذایی شما، به از بین بردن چربی شکم کمکی نمی کند. در رژیم غذایی خود مواردی مثل روغن زیتون، آووکادو، آجیل، دانه های آفتابگردان، ماهی های چرب از جمله ماهی قزل آلا را قرار دهید تا چربی شکمی کاهش یابد.

تمرینات مناسب ورزشی انجام نمی دهید

برای  از بین بردن چربی های شکم ای باید حتما ورزش کرد. یک مطالعه نشان داده است که کسانی که در تکمیل رژیم غذایی تمریناتی با شدت بالا هم دارند، سریع تر چربی های اضافه خود را کم می کنند.

استرس دارید

استرس داشتن بیشتر از اندازه امکان دارد موجب کاهش وزن های ناخواسته شده و برای جبران این مورد، میل به خوردن غذای زیاد افزایش یابد که این فقط موجب بزرگ تر شدن سلول های چربی در بدن می شود.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! مشاهده