ثروتسازی با هیپنوتیزم

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» رونمایی کردن سامسونگ از یک تکنولوژی رادیویی تازه 5G با پهنای باند بالاتر

رونمایی کردن سامسونگ از یک تکنولوژی رادیویی تازه 5G با پهنای باند بالاتر

رونمایی کردن سامسونگ از یک تکنولوژی رادیویی تازه 5G با پهنای باند بالاتر

سامسونگ از یک تکنولوژی رادیویی تازه ۵G رونمایی کرده است که پهنای باند مورد نیاز برای باند متوسط را دو برابر می‌کند. به لطف تکنولوژی جدید، نیازهای سخت‌افزاری اپراتورها کاهش پیدا می کند و پیاده‌سازی ۵G نیز ساده‌تر شده و ارزان‌تر تمام می‌شود.

در تکنولوژی تازه سامسونگ پهنای باند رادیویی ۵G در طیف باند میانه از ۲۰۰ مگاهرتز در شبکه‌های فعلی به ۴۰۰ مگاهرتز افزایش پیدا کرده است. به کمک این پهنای باند بالاتر، فناوری کمپانی کره‌ای باعث می‌شود کارایی شبکه‌های ۵G طیف باند میانه اپراتورها افزایش پیدا کند و در عین حال احتیاج به تغییرات سخت‌افزارهای رادیویی کمتری باشد. این موضوع شامل شرایطی است که یک اپراتور دارای فرکانس‌های غیر همجوار با پهنای باند ۴۰۰ مگاهرتز باشد. اپراتورهای شبکه ۵G همچنین به لطف این تکنولوژی می‌توانند از قابلیت‌های به اشتراک گذاری زیر ساخت های شبکه با بقیه اپراتورها بهره ببرند.

فرکانس‌های باند میانه ترکیبی از پوشش وسیع، سرعت بالا و تاخیر پایین را در اختیار کاربران شبکه‌های موبایل ۵G قرار می‌دهد. تکنولوژی تازه رادیویی سامسونگ شامل تجهیزات Massive MIMO می باشد و به پیاده‌سازی ۵G در طیف باند میانه توسط اپراتورها سرعت می‌دهد. راهکارهای باند پهن جدید سامسونگ شامل تجهیزات Massive MIMO از اوایل سال ۲۰۲۲ به اپراتورها عرضه می‌گردد.

سامسونگ همچنین مدتی قبل از یک تکنولوژی دیگر مرتبط با پشتیبانی از طیف باند میانه ۵G به نام «Mobility Enhancer» رونمایی کرده بود. این فناوری با استفاده از هوش مصنوعی، گذردهی شبکه برای موبایل‌ها، در تجهیزات Massive MIMO را به میزان تا ۳۰ درصد بهبود می‌دهد.

با معرفی گوشی‌های هوشمندی که از ۵G پشتیبانی می‌کنند عطش کاربران برای تجربه این شبکه پر سرعت و با تاخیر پایین هم رو به افزایش است. حتی چند ماهی می‌شود که پشتیبانی از ۵G راه خود را به گوشی‌های میان‌رده هم باز کرده است. فناوری جدید سامسونگ به اپراتورها کمک می‌کند که علاوه بر بهره‌مندی از پهنای باند بالاتر، هزینه مورد نیاز برای تجهیزات سخت‌افزاری را نیز کاهش دهند.

منبع/ دیجیاتو


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 مشاهده