ثروتسازی با هیپنوتیزم

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» شرکت ال‌جی رسماً با دنیای موبایل وداع کرد

شرکت ال‌جی رسماً با دنیای موبایل وداع کرد

شرکت ال‌جی رسماً با دنیای موبایل وداع کرد

شایعاتی که پیش‌تر در مورد پایان کار بخش موبایل ال‌جی انتشار یافته بود درست از آب درآمد و زیان‌دهی متوالی کسب و کار تلفن‌های هوشمند این شرکت عاقبت مشکل‌ساز شد، زیرا ال‌جی رسما تایید نمود که کسب و کار تلفن‌های هوشمند خود را تعطیل می‌کند.

این شرکت در بیانیه‌ای اعلام نمود که این تصمیم به آن‌ها کمک می‌کند تا منابع خود را برای رشد حوزه‌هایی مانند قطعات خودروهای برقی، گجت‌های بازار اینترنت اشیا، لوازم هوشمند خانگی، رباتیک، هوش مصنوعی، راهکارهای سازمانی و همچنین پلتفرم‌ها و خدمات متمرکز نماید.

البته ال‌جی همچنان به پشتیبانی از تلفن‌های هوشمند کنونی خود ادامه می‌دهد اما مدت زمان این پشتیبانی بسته به هر منطقه متفاوت خواهد بود. این شرکت هنوز اطلاعاتی را در مورد تعدیل نیروهای خود منتشر نکرده اما اظهار داشته است که جزئیات مربوط به این قضیه در سطح محلی مشخص خواهد شد. ال‌جی انتظار دارد که تعطیلی کسب و کار موبایل خود را با پایان ماه ژوئیه (اوایل مرداد) امسال تکمیل نماید.

با انتشار این خبر به نظر می‌آید که موبایل رول‌شونده این شرکت هم هرگز وارد بازار نخواهد شد. این کمپانی پیش تر در نمایشگاه CES موبایل رول‌شونده خود را به نمایش گذاشته بود و انتظار داشتیم که در ماه‌های پیش رو شاهد رونمایی از آن باشیم. در نهایت به نظر می‌آید که عدم موفقیت ال‌جی در کسب سهم بازار جهانی و درآمدزایی مناسب عامل اصلی تصمیم مدیران برای تعطیلی بخش موبایل این شرکت بوده است.

ال‌جی تا ماه دسامبر تنها ۱.۷ درصد از بازار جهانی را در اختیار داشت و اعلام نموده بود که طراحی قسمتی از گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده خود را به شرکت‌های دیگر واگذار می‌کند. این شرکت اکنون دیگر تنها نامی در دفتر تاریخ بازار جهانی موبایل خواهد بود.

منبع/ دیجیاتو

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 مشاهده