خرید از سراسر دنیا


» سامسونگ و مدیاتک از نخستین تلویزیون 8K با سریع‌ترین قابلیت اتصال وای‌فای 6E رونمایی کردند

سامسونگ و مدیاتک از نخستین تلویزیون 8K با سریع‌ترین قابلیت اتصال وای‌فای 6E رونمایی کردند

سامسونگ و مدیاتک از نخستین تلویزیون 8K با سریع‌ترین قابلیت اتصال وای‌فای 6E رونمایی کردند

سامسونگ و مدیاتک از تلویزیون QLED جدیدی با وضوح تصویر ۸K رونمایی نمودند که برای نخستین دفعه از استانداردهای Wi-Fi 6E پشتیبانی می‌کند. تلویزیون پرچمدار ۸K QLED Y21 از جدیدترین تراشه MT7921AU مدیاتک هم بهره‌ می‌برد. .

براساس اعلامیه رسمی منتشر شده در وب‌سایت مدیاتک، جدیدترین تلویزیون پرچمدار سامسونگ از سریعترین قابلیت اتصال از طریق Wi-Fi 6E پشتیبانی می‌کند. هر دو شرکت یک سال قبل نخستین تلویزیون ۸K با پشتیبانی از فناوری Wi-Fi 6 را معرفی کرده بودند. حالا بار دیگر همکاری شرکت سازنده تراشه و تولیدکننده‌ لوازم الکترونیکی، محصول دیگری را به بازار تلویزیون‌های هوشمند با استفاده از فناوری‌های جدید عرضه می‌کند.

تراشه MT7921AU مدیاتک در کنار فناوری Wi-Fi 6E در پلتفرم یکپارچه از بلوتوث ۵.۲ هم پشتیبانی می‌کند. با این وجود سرعت شبکه تلویزیون هوشمند سامسونگ تا ۱.۲ گیگابیت بر ثانیه افزایش پیدا کرده و کاربران با سرعت بیشتر و به صورت روان‌تری می‌توانند سرویس‌های استریم یا بازی‌های ویدیویی را تجربه کنند.

استاندارد Wi-Fi 6E که نسل بعدی استاندارد WiFi و جانشین WiFi 6 به حساب می‌آید با هدف استفاده از پهنای باند تجمع ناپذیر در طیف ۶ گیگاهرتز تولید شده است و نسبت به نسل قبلی وای-فای مزایای متعدد و بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به طور کلی، این استاندارد به حداقل میزان ازدحام شبکه کمک می‌کند که در ادامه می‌تواند تاثیرات مثبتی روی شبکه‌های گوناگون بگذارد.

از جمله مزایای این استاندارد می‌شود به توان عملیاتی سریع‌تر داده‌های چند گیگابایتی، تاخیر کمتر و استفاده از جدیدترین ویژگی‌ها و قابلیت‌های اتصال اشاره نمود.

منبع/ دیجیاتو


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده