دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» سونی قصد دارد بازی‌های محبوب پلی استیشن را به دنیای موبایل بیاورد

سونی قصد دارد بازی‌های محبوب پلی استیشن را به دنیای موبایل بیاورد

سونی قصد دارد بازی‌های محبوب پلی استیشن را به دنیای موبایل بیاورد

سونی به جز در موارد انگشت شمار، بهره زیادی از فرنچایزهای بازی‌های پلی استیشن نبرده ، ولی این رویه احتمالا در آینده تغییر خواهد نمود. این شرکت حالا در پی استخدام مدیر جدیدی می باشد که وظیفه توسعه فعالیت‌های گیمینگ این شرکت در بخش موبایل را برعهده می‌گیرد و احتمالا بازی‌های پلی استیشن را به تلفن‌های هوشمند می آورد.

به گزارش وب‌سایت «یوروگیمر»، سونی سرگرم استخدام مدیر جدیدی در «پلی استیشن استودیو» می باشد که بر انتقال محبوب‌ترین فرنچایزهای پلی استیشن روی موبایل تمرکز خواهد داشت. در آگهی استخدام این شرکت به عناوین این فرنچایزها یا زمان‌بندی انجام این پروژه اشاره‌ای نشده است، ولی مدیر تازه بخش موبایل سونی در یک قرارداد سه تا پنج ساله کار خود را انجام می‌دهد.

این شرکت مدت‌هاست که تلاش می کند برند پلی استیشن را به دنیای تلفن‌های هوشمند وارد نماید اما در این زمینه توفیق خاصی نداشته است. جدا از چند بازی معدودی که سونی تا به حال برای موبایل عرضه کرده است، مهم‌ترین تلاش این شرکت برای ورود به بازار گیمینگ موبایل اکسپریا پلی بود که با عنوان «موبایل پلی استیشن» شناخته می‌شد، ولی از زمان خودش بسیار جلوتر بود.

تصمیم سونی برای ورود به بازار گیمینگ موبایل خیلی دور از ذهن نیست. این کار می‌تواند برند پلی استیشن را به مخاطبان وسیع‌تری عرضه نماید و درآمدزایی این شرکت را افزایش دهد. بازی‌هایی مانند فورت‌نایت، پابجی و Roblox بخش عمده‌ای از موفقیت خود را مدیون استقبال خوب گیمرهای موبایل می باشند. اکنون به نظر می‌رسد که سونی نیز در پی پیاده‌سازی استراتژی مشابهی است. اما باید ببینیم که این شرکت چطور می‌تواند بدون فدا کردن روح بازی‌های کنسولی خود آن‌ها را به دنیای موبایل بیاورد. اگر پورت این بازی‌ها صحیح انجام نشود، اصلا بعید نیست که این پروژه نیز خیلی زود شکست بخورد.

مایکروسافت که رقیب اصلی سونی در دنیای کنسول‌ها می باشد، همین حالا با سرویس‌هایی مانند Game Pass و xCloud در تلاش است تا در دنیای موبایل نیز فعالیت پررنگی داشته باشد. بنابراین ضروری است که سونی نیز این بازار را خالی نگذارد و حداقل کوششی در این زمینه انجام دهد.

منبع/ دیجیاتو

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده