خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» سامسونگ احتمالا تیرماه از گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد ۳ و زد فیلپ ۲ رونمایی خواهد کرد

سامسونگ احتمالا تیرماه از گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد ۳ و زد فیلپ ۲ رونمایی خواهد کرد

سامسونگ احتمالا تیرماه از گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد ۳ و زد فیلپ ۲ رونمایی خواهد کرد

گزارش‌ جدید انتشار یافته از سوی وب‌سایت «The Elec» حکایت از آن دارد که سامسونگ اواسط سال ۲۰۲۱ دو گوشی تاشو جدید روانه بازار خواهد کرد. انتظار می‌رود گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۲ در ژوئیه (تیر - مرداد) امسال رسما معرفی گردند.

برنامه رونمایی از گوشی‌های هوشمند جدید، شدیدا تحت تاثیر کمبود چیپ در بازارهای جهانی قرار گرفته است. کره‌ای‌ها هم در تلاش هستند تا پیش از پایان سال جاری میلادی گوشی‌های تاشو جدید خود را در دسترس کاربران قرار دهند.

انتظار می‌رود بعضی مشخصات موبایل‌های تاشو جدید از جمله مشخصات نمایشگر و ظرفیت باتری آن‌ها، نسبت به مدل‌های قبلی تغییر نماید. طبق گزارش جدید، ظرفیت باتری نسل جدید گلکسی زد فولد ۴۳۸۰ میلی آمپر ساعت و مشابه ظرفیت باتری گلکسی فولد خواهد بود. همچنین این احتمال هست که گلکسی زد فولد ۳ از نمایشگر داخلی ۷.۵ اینچی و نمایشگر بیرونی ۶.۲ اینچی بهره ببرد. احتمالا موبایل جدید با رفرش ریت بالاتری نسبت به نسخه‌های قبلی در دسترس کاربران قرار می گیرد.

به علاوه، به نظر می‌آید گلکسی زد فلیپ ۲ هم از باتری با ظرفیت پایین‌تری نسبت به مدل قبلی بهره می‌برد و به جای باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی،‌ احتمالا با باتری ۳۲۰۰ میلی آمپر ساعتی از راه خواهد رسید.

این احتمال هست گلکسی زد فولد ۳ از قلم S Pen هم پشتیبانی نماید. اگر سامسونگ بتواند گوشی‌های تاشو جدید را رونمایی کند، احتمالا تا اندازه زیادی خلاء مربوط به گوشی‌های گلکسی نوت را برای سال ۲۰۲۱ پر خواهد کرد. قبلا کره‌ای‌ها تایید کرده بودند که در سال جاری میلادی از گوشی گلکسی نوت ۲۱ رونمایی نخواهد شد، ولی صحبتی در مورد توقف کامل تولید این سری مطرح نشده بود.

هنوز به صورت قطعی معلوم نیست که گلکسی زد فولد ۳ می‌تواند جانشین گلکسی نوت در سال ۲۰۲۱ شود یا خیر. در آخر باید منتظر باشیم ببینیم کره‌ای‌ها چه دستگاه‌هایی را در سال جاری به بازار عرضه می کنند.

منبع/ دیجیاتو


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده