خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» مایکروسافت از وبکم، اسپیکر و دو هدست جدید پرده برداری کرد

مایکروسافت از وبکم، اسپیکر و دو هدست جدید پرده برداری کرد

مایکروسافت از وبکم، اسپیکر و دو هدست جدید پرده برداری کرد

شرکت مایکروسافت با توجه به افزایش استقبال کاربران از سرویس تیمز، از چند لوازم جانبی جدید برای دوران دورکاری و خانه‌نشینی رونمایی نمود. این شرکت در کنار سرفیس لپ‌تاپ ۴ از وبکم، بلندگو و دو هدست جدید پرده برداری کرد که مدت‌ها بود شایعات مربوط به آن‌ها را می‌شنیدیم.

وبکم «مدرن» مایکروسافت بعد از حدود یک دهه با پشتیبانی از فیلم‌برداری ۱۰۸۰p با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه و HDR معرفی گردید. این دستگاه می‌تواند به مانیتور، میز یا روی سه‌پایه وصل گردد. وبکم مایکروسافت میدان دید ۷۸ درجه‌ای دارد و از قابلیت‌های True Look برخوردار می باشد که امکان روتوش چهره، تنظیم نور ثابت و فوکوس خودکار را فراهم می‌کند.

این وبکم برای رعایت حریم خصوصی دارای پوششی خاص با نشانگر LED می باشد که به شما اجازه می‌دهد هر وقت خواستید دستگاه را غیرفعال نمایید. مایکروسافت می‌گوید این وبکم برای تماس‌های چهره به چهره از جمله برای جلسات تیمز طراحی شده است. قیمت این دستگاه ۷۰ دلار، وزن آن ۸۸.۳ گرم و رابطش USB-A است. مایکروسافت این وبکم را از ماه ژوئن به بازار می‌فرستد.

محصول بعدی بلندگوی جدیدی با رابط USB-C است که در وهله نخست برای کاربران تیمز ساخته شده است زیرا دارای یک دکمه اختصاصی است که کنترل‌های سریعی را برای این نرم‌افزار ارائه می‌کند. این بلندگو دارای میکروفن و فناوری حذف نویز پس‌زمینه می باشد تا کیفیت صدا را بالا ببرد. همچنین روی آن دکمه‌های استاندارد بی‌صداسازی، تغییر حجم صدا و تماس وجود دارد.

این بلندگو با یک کیف محافظ عرضه می‌گردد تا حمل و نقل ساده تری داشته باشد. مایکروسافت قیمت این دستگاه را ۹۹ دلار تعیین کرده است و آن را از ماه ژوئن عرضه می‌کند.

این شرکت همچنین از دو هدست تازه رونمایی کرده است که هر دو دکمه‌ای اختصاصی برای نرم‌افزار تیمز دارند. این دکمه با باز کردن نرم‌افزار تیمز روی کامپیوتر به شما اجازه خواهد داد تا خیلی سریع به جلسات ملحق شوید و تماس‌ها و پیام‌های صوتی خود را بررسی نمایید. البته برای دسترسی به بعضی قابلیت‌ها به دانگل USB نیاز است.

MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی مطلب مرتبط MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی

سرفیس هدفون ۲ پلاس با قیمت ۳۰۰ دلار از همان طراحی راحت قبلی استفاده نموده است و قابلیت حذف نویز فعال را ارائه می‌کند. دستگاه دوم هدستی به نام مدرن در دو نسخه سیمی و بی‌سیم می باشد که مدل سیمی آن با قیمت ۵۰ دلار از ماه ژوئن عرضه می‌گردد. مایکروسافت می‌گوید اطلاعات مربوط به نسخه بی‌سیم را به‌زودی اعلام خواهد کرد.

منبع / دیجیاتو


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) مشاهده