خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» قدرتمندترین گلکسی سامسونگ اردیبهشت ماه معرفی خواهد شد

قدرتمندترین گلکسی سامسونگ اردیبهشت ماه معرفی خواهد شد

قدرتمندترین گلکسی سامسونگ اردیبهشت ماه معرفی خواهد شد

از موقعی که همه‌گیری ویروس کرونا رویدادهای دنیای فناوری را مجازی کرده است، شرکت‌ها ساده تر و سریع‌تر از گذشته مراسم برگزار می‌کنند. مراسم بعدی سامسونگ که دعوت‌نامه آن به‌تازگی انتشار یافته است، چهارمین گلکسی آنپکد آن‌ها از ابتدای سال ۲۰۲۱ است و در تاریخ ۸ اردیبهشت برگزار می شود.

سامسونگ در دعوت‌نامه خود وعده داده است که قدرتمندترین محصول گلکسی در راه است. این مراسم ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران شروع می‌شود. با توجه به اینکه کره‌ای‌ها تا این‌جای سال از چندین تلفن هوشمند و یک جفت ایرباد بی‌سیم رونمایی کرده‌اند، به‌ دشواری می‌شود حدس زد که سامسونگ می‌خواهد از چه محصولی در این مراسم پرده بردارد.

عده‌ای از تحلیلگران می‌گویند این شرکت امسال هنوز هیچ موبایل تاشوی جدیدی معرفی نکرده است، در حالی که در سال ۲۰۲۰ تا این موقع شاهد معرفی گلکسی زد فلیپ بودیم. منتها احتمال رونمایی از چند لپ‌تاپ جدید از جمله نخستین لپ‌تاپ مجهز به تراشه اگزینوس قوی‌ترین احتمال قابل طرح است. به گفته «ایوان بلس»، سامسونگ همچنین می‌تواند از نسل یازدهم پردازنده‌های اینتل در گلکسی بوک پرو استفاده نماید.

گلکسی بوک گو، گلکسی بوک پرو و گلکسی بوک پرو ۳۶۰ اخیرا از مراجع مختلفی مجوز گرفته‌اند و احتمالا زمان بسیاری تا عرضه آن‌ها باقی نمانده است.

بازار کامپیوترها در مجموع از پارسال با رشد خوبی روبرو شده است زیرا کاربران زیادی به دلیل خانه‌نشینی، دورکاری و آموزش آنلاین به دستگاه‌های جدیدی احتیاج پیدا کرده‌اند. حالا شرکت‌هایی مانند سامسونگ در تلاش هستند تا با معرفی محصولات جدید پاسخگوی نیاز روزافزون کاربران خود باشند و سهم خود را از این بازار افزایش دهند.

با این حال، تا موقعی که اطلاعات بیشتری به دست نیاید نمی‌توانیم با قطعیت بگوییم که مراسم بعدی سامسونگ به چه محصولاتی اختصاص دارد.

منبع / دیجیاتو

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده