خرید از سراسر دنیا


» قابلیت تغییر سرعت پخش پیام صوتی به نسخه بتا واتساپ افزوده شد

قابلیت تغییر سرعت پخش پیام صوتی به نسخه بتا واتساپ افزوده شد

قابلیت تغییر سرعت پخش پیام صوتی به نسخه بتا واتساپ افزوده شد

پیام‌های صوتی در اپلیکیشن واتساپ به طور پیش‌فرض با سرعت عادی پخش می‌گردد. ولی اکنون کاربران اندرویدی این پیام رسان قادر هستند در نسخه بتا اپلیکیشن،‌ سرعت پخش پیام‌های صوتی را تغییر بدهند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های پیام‌ رسان‌ها امکان ارسال «پیام صوتی» می باشد. خیلی از کاربران ترجیح می‌دهند به جای تایپ کردن، پیام خود را به راحتی ضبط و ارسال نمایند. با این وجود ممکن است بعضی پیام‌های صوتی به علت طولانی بودن، کاربران را خسته کند. قبلا واتساپ در حال آزمایش قابلیت تنظیم سرعت پخش پیام‌های صوتی بود و حالا این ویژگی در بروزرسانی جدید در دسترس کاربران قرار گرفته است.

واتساپ بالاخره توانایی گوش دادن به پیام‌های صوتی با سرعت مختلف را در دسترس کاربران نسخه بتا سیستم عامل اندروید قرار داده است. این ویژگی از تقریبا یک ماه قبل در دست توسعه بوده و عرضه آن برای کاربران بتا تا اندازه زیادی می‌تواند تعجب آور باشد چون سرعت توسعه و ارائه‌ این قابلیت نه چندان جدید از سوی واتساپ در مقایسه با سایر اپلیکیشن‌ها مثل تلگرام بسیار کند است. به هر حال کاربران اندروید با دریافت نسخه آزمایشی واتساپ می‌توانند از این ویژگی استفاده نمایند و سرعت پخش پیام‌های صوتی خود را حداکثر تا ۲ برابر افزایش دهند.

در حال حاضر اپلیکیشن‌های پیام رسان خیلی زیادی در دسترس کاربران قرار دارد که واتساپ به علت محبوبیت گسترده در مناطقی از آسیا مثل هند بخش عمده‌ای از کاربران را به سوی خود جذب کرده است. به همین علت به نظر می‌رسد زمان ارائه ویژگی‌های جدید از سوی این اپلیکیشن مهم نبوده و هر تغییر کوچک و ویژگی جدیدی که به این اپلیکیشن افزوده می‌شود خیلی از کاربران را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

منبع / دیجیاتو

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده