ثروتسازی با هیپنوتیزم

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» آشنایی با روشهایی که پوست شما را صاف و زیبا می‌کند

 آشنایی با روشهایی که پوست شما را صاف و زیبا می‌کند

 آشنایی با روشهایی که پوست شما را صاف و زیبا می‌کند

شست و شوی صورت با یک پاک کننده ملایم

متخصصین پوست توصیه کرده اند که به منظور داشتن پوستی زیبا هر روز صبح صورت خود را با یک شوینده ملایم بشویید تا چربی‌های تجمع یافته طی شب حذف گردند.

 آنتی‌اکسیدان‌ها از پوست شما محافظت می‌کنند

بهتر است برای به تأخیر انداختن یا جلوگیری از آسیب سلولی ناشی از آلاینده‌های محیطی و همینطور اشعه ماورا بنفش از آنتی‌اکسیدان استفاده نمایید. آنتی‌اکسیدان‌های رایج در محصولات مراقبت از پوست شامل ویتامین C و E، اسید فرولیک و گیاهان دارویی مثل چای سبز است.

هرگز ضد آفتاب را فراموش نکنید

روز خود را با یک ضد آفتاب با حداقل SPF ۳۰ آغاز نمایید. می‌توانید چند دقیقه بعد از استفاده از کرم ضد آفتاب، آرایشتان را به شکل معمول انجام دهید

گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع مطلب مرتبط گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع

مراقبت از دستها را فراموش نکنید

یادتان باشد که آنتی اکسیدان و ضد آفتاب را روی گردن، ناحیه بالای قفسه سینه و پشت دست‌هایتان نیز استفاده نمایید. مردم اغلب مراقبت از این قسمت‌ها را فراموش می‌کنند، ولی آن‌ها نیز به اندازه صورت در معرض عناصر مضر می باشند.

جوش‌ها را دستکاری نکنید

دستکاری جوش التهاب یا تورم آن را بیشتر خواهد کرد. می‌توانید به منظور کاهش التهاب، روی آن یخ قرار دهید یا از دارو برای خشک کردن جوش استفاده نمایید. ولی هرگز جوش و آکنه‌های متورم و بزرگ را دستکاری نکنید.

صبحانه رنگارنگ بخورید

یک رژیم غذایی سرشار از میوه و سبزیجات متنوع، به خصوص انواع توت و سبزیجات برگ‌دار، همان چیزی می باشد که به پوست شما یک درخشش جذاب می‌دهد. می‌توانید انواع توت را به غلات صبحانه یا ماست اضافه نمایید یا آن‌ها را به تنهایی میل کنید.

 آب کافی بنوشید

زمانی که کمبود آب دارید، پوست خشک و کدر به نظر می‌رسد و چهره‌ شما را خسته نشان می‌دهد. پوست رطوبت را دوست دارد، لذا نوشیدن آب به منظور جلوگیری از خشکی مهم می باشد. پیش از نوشیدن قهوه یا چای صبحانه‌ خود، یک لیوان آب بنوشید و یادتان باشد که در طی روز نیز به شکل مرتب آب مصرف نمایید.

تگ ها :   پوست ضد آفتاب

بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 مشاهده