خرید از سراسر دنیا


» راهکار‌های ساده برای داشتن یک خواب شبانه خوب

راهکار‌های ساده برای داشتن یک خواب شبانه خوب

راهکار‌های ساده برای داشتن یک خواب شبانه خوب

اتاق خواب خود را به یک پناهگاه آرام تبدیل نمایید

اتاق خواب شما بایستی آرام‌ترین اتاق خانه باشد. چنانچه در یک شهر یا محیط پر سر و صدا دیگر زندگی کرده و صدا‌های بلند شبانه چندین دفعه شما را از خواب بیدار می‌نماید، تلاش نمایید از گوشگیر‌های مخصوص خواب یا برنامه‌ها و دستگاه‌هایی که صدای سفید را پخش می‌کنند استفاده نمایید.

از ایده آل بودن دما مطمئن شوید

برای اینکه فورا بخوابید و کل شب را خوب بخوابید، اتاق خواب شما بایستی نه خیلی گرم باشد و نه خیلی سرد. در مجموع، دما بایستی میان ۱۶ تا ۱۸ درجه سانتیگراد (بین ۶۰ تا ۶۵ درجه فارنهایت) باقی بماند. تنظیم کولر یا بخاری می‌تواند به حفظ درجه حرارت مناسب کمک نماید.

بالش خود را تغییر دهید

زمانی که نوبت به خرید بالش می‌رسد، باید با دقت انتخاب نمایید. یک بالش خوب از گردن و ستون فقرات پشتیبانی می‌نماید و در حالت ایده آل شما بایستی هر ساله آن را تعویض نمایید.

آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟

نور خورشید را کنترل نمایید

خورشید در تابستان بسیار زود طلوع می‌کند. این برای کسانی که باید زود بیدار شوند عالی می باشد، ولی برای افرادی که ممکن است از مشکل خواب رنج ببرند خوب نیست، لذا تلاش کنید پرده‌های اتاق خود را به شکلی انتخاب نمایید که نور آفتاب را کنترل نمایند.

مراقب کافئین باشید

آیا شما این عادت را دارید که همراه شام قهوه یا یک نوشیدنی گازدار میل کنید؟ اگر دچار بی خوابی هستید، مشکلات خواب شما امکان دارد به علت مصرف کافئین باشد. طبق پژوهشهای تازه، باید حداقل شش ساعت پیش از خواب از مصرف کافئین اجتناب نمایید و توجه داشته باشید که سایر مواد غذایی مثل شکلات حاوی کافئین هم هستند.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده