خرید از سراسر دنیا


» در این ۸ مکان نباید موبایل خود را به شارژر بزنید

در این ۸ مکان نباید موبایل خود را به شارژر بزنید

در این ۸ مکان نباید موبایل خود را به شارژر بزنید

خالی شدن باتری موبایل برای تمام ما امری ناخوشایند می باشد و در چنین شرایطی امکان دارد از پیریز و شارژرهای موجود در مکان‌های عمومی استفاده نماییم ؛ اما اطلاع نداریم چه صدمه هایی به گوشی همراه و سایر لوازم الکترونیکی ما وارد می کنند. چرا نبایستی موبایلمان را در ۸ محل مذکور به شارژ بزنیم.

۱. فرودگاه‌ها

فرودگاه‌ها غالبا دارای باکس‌های شارژ تلفن همراه هستند. در شرایطی که شما موبایلتان را به یکی از کابل‌های شارژر متصل می‌کنید، امکان دارد موبایل شما ویروسی شده و در موارد اندک ولی حقیقی، اطلاعات دستگاه شما به سرقت رود.

MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی مطلب مرتبط MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی

۲. پیریز برق قطارها

قدرت برق قطارها غالبا دارای فراز و نشیب‌های بسیاری هستند که امکان دارد در مقیاس بزرگ مثل برق لامپ‌ها نشان داده نشود؛ اما روی دستگاه شما موجب آسیب جدی به باتری موبایل شود.

۳. سالن عمومی هتل‌ها

در غالب هتل‌ها با متصل شدن به وای فای یا استفاده از کابل شارژ، تغییراتی را در سیستم تنظیمات موبایلتان ایجاد می‌کند که موجب نصب بعضی اپلیکیشن‌ها بدون آگاهی شما می‌گردد.

۴. ماشین‌های کرایه‌ای

استفاده کردن از کابل‌های شارژر ماشین‌های تاکسی، موجب سرقت اطلاعات یا ویروس گرفتن سیستم عامل موبایلتان می‌گردد.

۵. مکان‌های توریستی

متصل نمودن موبایل خود به کیوسک‌های توریستی و فروشگاه‌ها، این اختیار را به افراد سوءاستفاده کننده خواهد داد که ضبط صدا و دوربین موبایل شما را دست‌کاری نمایند.

۶. پاساژهای خرید

متصل نمودن موبایل خود در پاساژها امکان دسترسی افراد سوءاستفاده گر را به فهرست مخاطبین، پیام‌های متنی و صوتی و نیز عکس و فیلم‌های شما می‌دهد.

۷. کتابخانه‌ها

در کتابخانه ظاهرا همه چیز امن به نظر می‌رسد، در صورتی که اینگونه نیست. موقعی که موبایل خود را به کابل شارژر متصل می‌کنید فقط با یک دکمه برای آپدیت کردن نرم‌افزار، این اجازه را می‌دهید اطلاعات موبایلتان در اختیار سایرین باشد.

۸. کافی‌شاپ‌ها

بیشترین سرقتهای اطلاعاتی از راه کابل‌های شارژر در کافی‌شاپ‌ها رخ می دهد. افراد سوءاستفاده گر در این شرایط موبایل شما را با استفاده از کابلی که به موبایل خود وصل نمودید، کنترل کرده و اطلاعاتی را که می‌خواهند از موبایلتان بر می‌دارند.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده