خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» چطور از غم و اندوه فاصله بگیریم؟

چطور از غم و اندوه فاصله بگیریم؟

چطور از غم و اندوه فاصله بگیریم؟

هیچ زندگی خالی از غم و رنج و اندوه نمی باشد. متأسفانه تمام ما در برهه‌ای از زندگی مان دوره‌های سختی را تجربه خواهیم کرد. هر چند ممکن است نتوانیم رویدادهایی که برای ما اتفاق می‌افتد را کنترل نماییم ، ولی قادر هستیم شیوه واکنش خود را در مقابل اندوه کنترل نماییم؛ لذا پرورش احساس انعطاف پذیری راهی می باشد که بایستی دنبال نمایید.

انعطاف پذیری به ما این اجازه را می‌دهد حتی در دورانهای آزار دهنده هم قوی باشیم. اگر می‌خواهید این ویژگی را تقویت نمایید، تغییرات کوچکی هست که می‌توانید ایجاد نمایید:

روی آینده خود سرمایه گذاری کنید

شما می‌توانید روی آینده خود سرمایه گذاری نمایید، در حقیقت می‌توانید تصمیم بگیرید که برای آینده کدام کار‌ها را انجام خواهید داد و این مسئله ای بااهمیت برای شادی بلند مدت شما خواهد بود.

لذت‌های روزمره را بچشید

آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟

حتی در بین دشواریها، ما همواره می‌توانیم لذت‌های روزمره را تجربه نماییم، برقراری تماس با یک رفیق، نوشیدن یک قهوه یا خوردن یک برش شکلات، دوش گرفتن، قدم زدن و خیلی از موارد مشابه می‌توانند به شما در افزایش احساسات زندگی کمک نمایند.

به خواب خود اهمیت بدهید

پژوهشهای انتشار یافته توسط انجمن روانشناسی آمریکا نشان می‌دهد که خواب بیشتر موجب شادی و سلامت بیشتر اشخاص می‌شود، در صورتی که کمبود خواب نتیجه برعکس دارد. موقعی که خوب می‌خوابیم، ایمنی بدن را تقویت می‌نماییم، حالات روانی مان را تنظیم می‌کنیم، عملکرد مغز را افزایش داده و استرس خود را کم می‌کنیم.

درباره خودتان مثبت صحبت کنید

چنانچه می‌خواهید عزت نفس و صبوری خود را در مقابل سختیهای زندگی بالا ببرید، استفاده از تأیید‌های مثبت می‌تواند جواب شما باشد. امکان دارد بخواهید جملات مثبتی که قدرت شما را افزایش می‌دهد یادداشت کرده و آن‌ها را در محلهای قابل رویت در اطراف خانه خود نصب نمایید و بهتر است حتی موقعی که در مورد خودتان صحبت می‌کنید، مثبت بیندیشید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده