خرید از سراسر دنیا


» چطور سلامت باتری آیفون را بررسی نماییم؟

چطور سلامت باتری آیفون را بررسی نماییم؟

چطور سلامت باتری آیفون را بررسی نماییم؟

کاربران آیفون می‌توانند حداکثر ظرفیت باتری یا حداکثر قابلیت عملکرد را در گوشی‌های خود بررسی نمایند، ولی از این موضوع آگاه نیستند. سلامت باتری آیفون از طریق تنظیمات قابل بررسی می باشد.

به گزارش انتخاب ابزار سلامتی باتری در مدل‌های آیفون ۶ و بالاتر، در دسترس است. اپل همچنین پیام‌های مهم باتری را از طریق این ابزار نشان می‌دهد.

بررسی سلامت باتری آیفون از اهمیت زیادی برخوردار است، چون به شما امکان می‌دهد درک کنید آیا باتری داخلی باید تعویض شود یا نه. سلامت ضعیف باتری به این معنی می باشد که بین شارژ‌های آیفون ساعات کمتری از گوشی خود استفاده خواهید نمود.

اپل با عرضه iOS ۱۱.۳ در سال ۲۰۱۸ ابزاری بومی را برای بررسی سلامت باتری آیفون شما معرفی نمود. این ابزار از نسخه آیفون ۶ به بعد قابل دسترسی می باشد. همچنین می‌توانید همین ابزار باتری را در آیپد خود پیدا نمایید.

چگونه سلامت باتری آیفون خود را بررسی کنیم؟

قبل از آغاز با مراحلی که برای بررسی سلامت باتری آیفون خود باید دنبال نمایید، توجه به این نکته ضروری می باشد که ابزار سلامت باتری موجود در اپل به طور معمول اطلاعات مربوط به دو منطقه مجزا را ارائه می‌دهد - حداکثر ظرفیت باتری موجود در دستگاهتان و حداکثر قابلیت عملکرد آن. در حالی که حداکثر ظرفیت باتری اندازه گیری ظرفیت باتری را نسبت به زمان جدید بودن آن اندازه گیری می‌کند، ولی توانایی عملکرد اوج اندازه گیری می‌شود تا مشخص گردد آیا باتری آیفون شما در حال حاضر از عملکرد طبیعی اوج پشتیبانی می‌کند یا ویژگی‌های مدیریت عملکرد برای محدود نمودن اوج قدرت.

وارد بخش تنظیمات گوشی خود شوید و به سمت پایین حرکت نمایید و روی گزینه Battery ضربه بزنید. همچنین می‌توانید با کشیدن انگشت به بالا، تنظیمات باتری را مستقیماً از طریق نوار جستجو در منوی تنظیمات جستجو نمایید..

بر روی گزینه سلامت باتری ضربه بزنید. سپس حداکثر ظرفیت و حداکثر قابلیت عملکرد باتری آیفون خود را مشاهده خواهید نمود.


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده