خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» ترفندهایی برای پس انداز کردن بهتر پول

ترفندهایی برای پس انداز کردن بهتر پول

ترفندهایی برای پس انداز کردن بهتر پول

۱- دخل‌وخرج‌تان را یادداشت کنید

مناسب ترین روش برای پس‌انداز این می باشد که معلوم کنید در زندگی خود چقدر خرج می‌کنید. با نوشتن خرج نصف راه پس‌انداز را طی کرده اید. بسیاری از اوقات ما آگاه نیستیم که پول‌مان را چگونه خرج می‌کنیم یا از اهمیت پول‌های کمی که ممکن است به یک پس‌انداز خوب تبدیل شود بی خبر هستیم.

 دفتری مخصوص این کار برای خود داشته باشید یا از برنامه‌های ویژه موبایل استفاده نمایید. همه مخارجتان را آنجا ثبت کنید و هر از گاهی آن را بررسی نمایید تا مخارج غیرلازم را از لیست دخل و خرج خانواده‌ خود حذف کنید.

۲- استمرار داشته باشید

یکی از مهم‌ترین مسائل در پس‌انداز، ادامه یافتن و استمرار می باشد. شاید در ماه‌های نخست داشتن یک پس‌انداز کم چیز قابل توجهی به حساب نیاید ولی همین که هر بار مقداری پول را به رقم پیشین پس‌انداز اضافه نمایید، در درازمدت پس‌انداز زیادی خواهید داشت.

۳- تغییر عادتها

چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟ مطلب مرتبط چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟

جهت داشتن پس‌انداز باید مقداری عادتهای اقتصادی‌ خودتان را عوض کنید. خریدن کالایی که کمی گران‌تر ولی بادوام تر است قادر است مخارج خانواده را در درازمدت پایین بیاورد. در عوض اینکه هر ماه برای خرید چیز ارزانی مبلغی خرج کنید، هر سه ماه یکبار آن را خریداری نمایید ولی بهای بیشتری برای آن بپردازید. با این کار، هم کالای مرغوب تری در اختیار شماست و هم خریدهای ماهیانه خود را کنترل کرده اید.

 ۴- درباره مینیمالیسم بخوانید

شاید این کلمه مقداری نامانوس باشد ولی چنانچه بخواهیم راحت بگوییم همان زیست ساده و حداقلی معنا می دهد. مینیمالیسم یعنی زندگی کردن با حداقل‌ها. این روش به شما کمک می‌کند تا از خریدهای غیر ضروری صرف نظر نمایید. با مطالعه در مورد مینیمالیسم می آموزید که ساده و کم خرید کنید ولی کیفیت زندگی شما بالا باشد.

۵- بودجه بگذارید

تلاش کنید برای هر چیزی بودجه اختصاص بدهید. به این منظور شاید در وهله اول باید اولویت‌های خود را معین کنید. به طور مثال برایتان مهم‌تر می باشد که بودجه تفریح‌ خود را به خرید کتاب اختصاص دهید یا سینما بروید؟ معلوم کردن بودجه هر قسمت به ما کمک می‌کند تا بهتر پس‌انداز کنید.

منبع - ایرنا

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده