بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» با این روشها در زمان مشکلات در خود انگیزه ایجاد کنید

با این روشها در زمان مشکلات در خود انگیزه ایجاد کنید

با این روشها در زمان مشکلات در خود انگیزه ایجاد کنید

خیلی از ما بعضی اوقات در زندگی گمان می‌کنیم گیر افتاده‌ایم و قادر نیستیم کاری بکنیم. در چنین موقعی باید به شیوه های گوناگونی در پی ایجاد انگیزه در خود باشیم.

اگر که چنین حسی دارید و باید کاری بکنید ولی نمی‌توانید، چند راه‌حل جلوی شما وجود دارد که در ادامه با آنها آشنا می شویم.

چندین راه فرار معین کنید

همواره برای رفع یک مشکل چند راه‌حل پیدا می شود که البته همه این راه حلها مناسب نمی باشند. با این حال به منظور آنکه شرایط را عوض کنید، بایستی به همه راه‌حل‌های موجود فکر کنید، حتی آن‌هایی که خیلی مناسب به نظر نمی‌آیند.

آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟

یک فهرست بلند از استراتژی‌هایی که قادر هستند به شما در خارج شدن از شرایط فعلی کمک کنند، تهیه نمایید و در آن ایده‌های خوب و بد را بنویسید.

در زندگی روزمره خود تغییر ایجاد کنید

انجام دادن کارها به شکل متفاوت به مغز شما یاری می‌رساند تا مسائل را از یک زاویه دیگر ببیند و این احتمال هست که به ایده‌های تازه ای دست یابید.

حتما لازم نیست که تغییرات بزرگی در زندگی روزمره تان به وجود آورید. تغییرات کوچک هم موثر هستند و می‌توانند ایجاد انگیزه ایجاد نمایند.

برای خود چالش ایجاد نمایید

رقابت روشی عالی جهت افزایش انگیزه می باشد و البته نباید همواره با بقیه رقابت نمایید.در عوض رقابت با دیگران، فقط برای خودتان چالش ایجاد نمایید. این چالش ممکن است در ارتباط با یک موضوع خاص باشد، به عنوان مثال در صورتی که با مشکل مالی روبرو هستید، چالشی برای کم کردن هزینه‌های خود به وجود آورید.

کارهای مختلف را امتحان کنید

شما حتما نباید یک تغییر همیشگی در برنامه‌هایتان ایجاد نمایید و می‌توانید به سمت آزمایش‌های کوتاه مدت و کارهای گوناگون به شکل مقطعی بروید. اگر با انجام این کارها حالتان بهتر شد، آن را ادامه دهید و در غیر این صورت روش دیگری را امتحان کنید.

با افراد متفاوتی معاشرت کنید

افرادی که پیرامون شما هستند، تحول بزرگ و مهمی می‌‌توانند ایجاد نمایند و به همین خاطر با تغییر آن‌ها و هم صحبتی با افراد تازه می‌توانید شرایط را عوض کنید و در خود تولید انگیزه نمایید. با دوستان قدیمی خود ارتباط داشته باشید یا با اشخاص جدید آشنا شوید.

منبع - دیجیاتو


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


روی خواسته هات هیپنوتیزم شو! (80% تخفیف+هدیه ویژه) روی خواسته هات هیپنوتیزم شو! (80% تخفیف+هدیه ویژه) مشاهده