دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» چطور اضطراب را به شکل طبیعی درمان نماییم؟

 چطور اضطراب را به شکل طبیعی درمان نماییم؟

 چطور اضطراب را به شکل طبیعی درمان نماییم؟

درمان‌های طبیعی برای اضطراب و استرس برای خیلی از اشخاص که استرس و اضطراب مزمن دارند، خیلی مهم است. آن‌ها با علائمی مثل تنش عصبی، تپش قلب و درد قفسه سینه روبرو هستند. در حقیقت، اضطراب از جمله شایع‌ترین مسائل بهداشت روان می باشد که اغلب افراد مایل هستند راهی طبیعی برای حل آن پیدا کنند.

بعضی بیماری‌ها مانند پرکاری تیروئید می‌تواند موجب اختلال اضطراب شود. بنابراین دریافت یک تشخیص دقیق می‌تواند اطمینان ایجاد کند که شخص بهترین درمان را دریافت می‌کند.

ورزش کنید

ورزش ممکن است به درمان اضطراب کمک نماید. ورزش یک راه عالی برای سوزاندن انرژی اضطراب آور می باشد و تحقیقات هم این ایده را تایید می‌کنند. به عنوان نمونه، یک بررسی در سال ۲۰۱۵ بر روی ۱۲ آزمودنی کنترل شده تصادفی نشان داده بود که ورزش ممکن است درمانی برای اضطراب باشد.

مدیتیشن انجام دهید

مدیتیشن می‌تواند به کند شدن افکار منفی کمک کرده و مدیریت استرس و اضطراب را ساده تر می‌کند. طیف گسترده‌ای از سبک‌های مراقبه، از قبیل ذهن آگاهی و مراقبه در طول یوگا، امکان دارد برای کنترل اضطراب کمک کند.

آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟

یادداشت بنویسید

بعضی تحقیقات نشان می‌دهد که یادداشت یا خاطره نویسی و بقیه اشکال نوشتاری می‌تواند به اشخاص کمک نماید تا بهتر با اضطراب کنار بیایند. به عنوان نمونه یک مطالعه در سال ۲۰۱۶ نشان داد که نوشتن خلاق ممکن است به کودکان و نوجوانان کمک کرده تا اضطراب را کنترل نمایند.

استراتژی‌های مدیریت زمان را استفاده کنید

بعضی از اشخاص در صورت داشتن بیش از اندازه تعهدات یکباره احساس اضطراب می‌کنند. این‌ها ممکن است شامل فعالیت‌های مرتبط به خانواده، شغل و سلامتی باشد. داشتن برنامه‌ای برای اقدام ضروری بعدی می‌تواند به شما در حفظ این اضطراب یاری رساند. استراتژی‌های موثر مدیریت زمان می‌تواند به اشخاص کمک نماید تا همزمان روی یک کار تمرکز کنند.

 آروماتراپی را امتحان کنید

بوییدن روغن‌های گیاهی تسکین دهنده قادر است به کاهش استرس و اضطراب کمک نماید. بعضی رایحه‌ها برای بعضی اشخاص، بهتر از دیگران است، لذا آزمایش گزینه‌های مختلف را در نظر بگیرید. اسطوخودوس ممکن است به خصوص مفید باشد. مطالعه‌ای در سال ۲۰۱۲ اثرات رایحه درمانی با اسطوخودوس بر بی خوابی را در ۶۷ زن ۴۵ تا ۵۵ ساله آزمایش کرد. نتایج نشان می‌دهد که رایحه درمانی ممکن است ضربان قلب را در کوتاه مدت کاهش داده و به راحتی در خواب در طولانی مدت کمک نماید.

منبع/ انتخاب

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده