خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» کارهایی که موقع ورزش نباید انجام دهیم

کارهایی که موقع ورزش نباید انجام دهیم

کارهایی که موقع ورزش در باشگاه نباید انجام دهیم

اگر ورزش را به طور صحیح انجام دهیم، می توانیم نتایج مثبت بیشتری دریافت کنیم. خوب است به این موارد توجه نموده و با کیفیت بالا ورزش‌ کنیم. اهمیتی ندارد در کجا ورزش کنیم. جهت حفظ سلامتی و آشنایی با آداب ورزش نکاتی هست که بایستی رعایت نمود.

1. استفاده از اسپری‌های پودری

موقع ورزش کردن حجم تنفسی ما بالا رفته و شش‌ها به طور کامل باز می‌شوند. در چنین موقعیتی چنانچه از اسپرهای خوشبو کننده‌ی پودری استفاده نماییم، در طولانی مدت منجر به بیماری‌های تنفسی و پوستی خواهیم شد.

2. استفاده از وزنه‌های بالا

استفاده ناگهانی ما از وزنه‌های بالا موجب صدمه زدن به سلامت عضلات و استخوان‌ها می‌گردد. اگر هدفتان از ورزش لاغری است از وزنه‌های سبک در تعداد حرکات زیاد استفاده نمایید و اگر قصد عضله‌سازی دارید از وزنه‌های متناسب در تعداد حرکات کم استفاده نمایید

3. استفاده از آب سرد میان ورزش

موقع ورزش، چربی‌ها وارد رگ‌های خونی می‌شوند. مصرف آب سرد موجب می‌شود چربی‌هایی که وارد خون شدند به صورت جامد دربیایند. این شرایط موجب رسوب چربی‌ها در رگ‌های خونی می‌شود که شما را به سمت کبد چرب و فشار خون بالا می کشاند.

4. گفت و گو با دیگران در ورزش

خوب است فقط موزیک‌های انرژی‌زا را بشنوید و روی حرکات ورزشی خود تمرکز نمایید. حرف زدن با سایرین در موقع ورزش، باعث تقسیم حواس می‌شود و در این صورت کیفیت ورزش‌ شما پایین می آید

5. حمل وسایل گران بها

اشیاء گرانبها را با خودتان به باشگاه نبرید و از قفل کردن کمدهای عمومی در باشگاه پرهیز نمایید. امکان دارد کلید را با خودتان به خانه آورده یا آن را گم نمایید که موجب صدمه رساندن به اموال عمومی می شوید. وزنه‌ها را بعد از استفاده در جای نخست آن بگذارید.

تگ ها :   ورزش سلامتی
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده