ثروتسازی با هیپنوتیزم


» ۵ عادت اشتباه که عزت نفس شما را نابود می کند

 ۵ عادت اشتباه که عزت نفس شما را نابود می کند

 ۵ عادت اشتباه که عزت نفس شما را نابود می کند

پژوهشها بیانگر آن هستند که موقعی که عزت نفس پایینی دارید، خیلی بیشتر از هر موقع دیگری مستعد افسردگی می باشید. چون افکار منفی شما درباره خودتان می‌توانند به سادگی به افکار منفی در مورد هر مسئله ای در اطراف‌ شما تبدیل شوند و اندک اندک به یک جریان منفی وارد می شوید که خارج شدن از آن خیلی دشوار است و موجب کاهش عزت نفس و افسردگی می‌شود. در ادامه با ۵

عادت آشنا می شوید که عزت نفس را نابود می‌کنند.

کمال گرایی

کمال‌گرایی یعنی اینکه شما استاندارد‌های بالایی را برای خود مشخص نمایید. افراد کمال گرا‌ خیلی بیشتر عزت نفس پایین و افسردگی دارند. موقعی که هدفی برای خود مشخص می‌کنید که بیش از توان شما است، امکان دارد شکست موجب نابودی عزت نفس‌ و ایجاد افسردگی در شما شود.

نابودی عزت نفس؛ فرافکنی

این مورد در کسانی که به اضطراب، اعتماد به نفس پایین و افسردگی دجار هستند خیلی شایع است. موقعی که عزت نفس پایین دارید، گمان می‌کنید که بقیه شما را همان گونه ای می‌بینند که خودتان می‌بینید. یا امکان دارد پیوسته به این فکر کنید که همه در دل‌ خود از شما نفرت دارند .

خشنود کردن دیگران

هیچوقت نمی‌شود همه را راضی نگه داشت، ولی فردی که عزت نفس پایینی دارد یقینا همه کوشش خود را برای راضی نگه داشتن بقیه به کار خواهد بست. ترس از “نه” گفتن به بقیه از ترس طرد شدن ناشی می شود.

حس گناه

هر فردی اشتباه می‌کند. همگان در برهه ای از زندگی خود شکست می‌خورند. کسانی که عزت نفس پایین دارند و دچار افسردگی هستند، دشوارتر می‌توانند از احساس گناه و شکست عبور نمایند.

پشیمانی

زندگی در گذشته هیج وقت برای کسی سود نداشته است. نمی‌شود پیوسته به کار‌هایی که اشتباه انجام داده‌اید یا شکست‌های‌ خود فکر کنید. گذشته، گذشته است و در حال حاضر نمی‌توانید برای تغییر آن اقدامی کنید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده