دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» خواص ارزشمند و حیرت انگیز ترکیب عسل و دارچین

 خواص ارزشمند و حیرت انگیز ترکیب عسل و دارچین

 خواص ارزشمند و حیرت انگیز ترکیب عسل و دارچین

ترکیب عسل و دارچین به عنوان یک معجون قدرتمند تاثیر بسیاری بر درمان بیماری‌های مختلف دارد. عسل و دارچین دو مورد از قوی ترین مواد درون آشپزخانه می باشند که از قدیم با طب سنتی چین و آیورودا همراه بوده‌اند. هر یک از آن‌ها اثرات فوق العاده ای بر سلامتی و زیبایی دارند. با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا شما را با چند خاصیت بی مانند ترکیب عسل و دارچین آشنا کنیم.

کمک به بهبود زخم‌ها

 خاصیت ضد باکتری و ضد التهابی که در دارچین موجود است به بدن کمک می‌کند تا با عفونت و التهاب مبارزه نماید. عسل در جلوگیری از رشد باکتری‌ها موثر می باشد و موجب تسریع در ترمیم زخم می‌گردد. روغن دارچین مخلوط با عسل را روی زخم‌های ناشی از عفونت یا هر بیماری دیگر بمالید تا بهترین نتیجه را دریافت کنید.

مفید برای بیماران دیابتی

دارچین و عسل برای کاهش سطح قند خون عالی می باشند. در حالی که دارچین با افزایش حساسیت به انسولین، قند خون را کاهش می‌دهد، عسل جایگزینی عالی برای قند تصفیه شده می باشد. اگرچه بیماران دیابتی بایستی عسل را با احتیاط و فقط بعد از مشورت با پزشک خود مصرف نمایند، چون کالری کمی ندارد.

مبارزه با آلرژی‌های گوناگون

درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟ مطلب مرتبط درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟

دارچین دارای روغن‌های معطر است که به درمان آلرژی‌های مختلف کمک می‌کنند. به علاوه، عسل گرده دارد که می‌تواند سیستم ایمنی بدن شما را تقویت کند و به افزایش مقاومت بدن در برابر آلرژی‌ها کمک کرده و به طور طبیعی با آن‌ها مبارزه می‌کند. وقتی هر دو با هم مصرف شوند، به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می‌کنند.

درمانی عالی برای یبوست

دارچین اثر ضد اسپاسم ایجاد می‌کند، لذا از تشکیل گاز در معده جلوگیری می‌نماید. به علاوه با جلوگیری از تولید مواد شیمیایی بدن التهاب، سوء هاضمه را تسکین خواهد داد. عسل حاوی آنزیم‌هایی می باشد که به هضم غذا و درمان یبوست کمک می‌نمایند.

مقابله با مشکلات پوستی

هر دوی این مواد دارای خواص ضد باکتری هستند و به مقابله با مشکلات پوستی مثل سلول‌های مرده پوست، ترشح بیش از اندازه روغن و جوش و آکنه کمک می‌نمایند.

کاهش خطر بیاری قلبی

عسل و دارچین هر دو آنتی‌اکسیدان‌های بسیاری دارند که برای سلامتی خیلی مفید هستند. عسل سرشار از آنتی‌اکسیدان فنول می باشد که امکان دارد به کاهش خطر بیماری قلبی کمک نماید. این ترکیب می‌تواند برای مقابله با رادیکال‌های آزاد و جلوگیری از خطر ابتلا به چندین بیماری مزمن خیلی سودمند باشد.

چطور از ترکیب عسل و دارچین استفاده نماییم؟

 به عنوان نخستین وعده صبح ترکیب آب، عسل و دارچین را برای پاکسازی و سم زدایی بدن مصرف نمایید. همچنین به سادگی می‌توانید عسل و دارچین را به جای شکر به یک فنجان چای یا قهوه گرم اضافه نمایید. عسل خام روی پوست به عنوان یک مرطوب کننده طبیعی عمل خواهد کرد.

– اگر قصد دارید لاغر شوید، هر روز یک قاشق چایخوری عسل و یک چهارم قاشق چایخوری دارچین در یک لیوان آب بنوشید. این ترکیب را ۳۰ دقیقه پیش از صبحانه با معده خالی و شب پیش از خواب بنوشید.

– به منظور کاهش سطح کلسترول، دو قاشق چایخوری عسل به همراه سه قاشق چایخوری دارچین را همراه آب در طول روز بنوشید.

– جهت درخشش طبیعی پوست، یک قاشق چایخوری عسل خام و یک قاشق چایخوری دارچین را در یک کاسه مخلوط نمایید و آن را روی صورت خود بمالید، بگذارید به مدت ۲۰ دقیقه بماند و در آخر با آب ولرم بشویید. هفته‌ای یک یا دو بار از این ماسک صورت استفاده نمایید تا بهترین نتیجه را دریافت کنید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده