دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» اشتباهاتی که افزایش وزن را به دنبال دارند

اشتباهاتی که افزایش وزن را به دنبال دارند

اشتباهاتی که افزایش وزن را به دنبال دارند

روش‌های علمی و پژوهشی برای لاغری همواره در حال پیشرفت می باشند، به این معنا که توصیه‌های کاهش وزن دائماً در حال تغییر کردن هستند؛ بنابراین آنچه که ممکن است دهه‌ها پیش فکر می‌کردیم سالم است حالا اشتباه باشد، حذف یک وعده غذایی از مواردی می باشد که می‌تواند موجب افزایش وزن شما شود.

مناسب ترین روش برای لاغری مستمر و پربازده، پیگیری روش‌های درست و استاندارد و اجتناب کردن از اشتباهاتی می باشد که از سوی متخصصان تغذیه در سراسر دنیا مطرح می‌گردند:

شما از وعده‌های غذایی صرف نظر می‌کنید

کنار گذاشتن وعده‌های غذایی، متابولیسم بدن را کند نموده و گرسنگی شما را تقویت می‌کند؛ که بدن را در حالت ذخیره چربی اصلی قرار می دهد و احتمال پرخوری در وعده بعدی را افزایش می‌دهد. برای اینکه سوخت و ساز بدن در طول روز احیا گردد، تلاش کنید میان وعده‌های سالم بخورید و روی خوراکی‌هایی با پروتئین و فیبر تمرکز نمایید.

شما زرده تخم مرغ را نمی‌خورید

ممکن است سفیده تخم مرغ قسمتی از صبحانه شما باشد، ولی وقت آن است که به زرده تخم مرغ هم توجه نمایید. زرده تخم مرغ، منبع مناسبی جهت سوزاندن چربی و تامین ویتامین D هستند. کمبود ویتامین D با چاقی شکمی مرتبط است. به علاوه، زرده حاوی چربی‌های سالم است که سیری را تقویت می کند و احتمال دارد در اواخر روز کمتر پرخوری نمایید.

گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع مطلب مرتبط گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع

بشقاب خود را با غذا‌های تکراری انباشته می‌کنید

صرف سالم بودن وعده غذایی شما به این معنا نمی باشد که کار صحیحی می‌کنید، غذا‌های سالم هم احتیاج به تنوع بالایی دارند و باید در هنگام پر کردن بشقاب خود به تنوع خوراکی‌ها دقت نمایید.

شما فقط یک نوع ورزش انجام می‌دهید

اگر طی چند ماه گذشته یک تمرین ثابت را انجام داده باشید، این تمرینات، دیگر بدنتان را به چالش نمی‌کشد، به این معنا که کالری را که بایستی بسوزاند، نمی‌سوزاند؛ لذا باید به ورزش‌های چرخشی پایبند باشید.

شما دسر را حذف کرده اید

مطمئناً، صرف دسر موجب مصرف کالری و قند می‌گردد. ولی محرومیت مداوم از دسر هم می‌تواند بعداً به پرخوری خارج از کنترل منجر گردد. بهتر است چند وعده کوچک از خوراکی‌های مورد علاقه خودتان را به شکل هفتگی یا ماهانه به خودتان هدیه دهید تا با ولع غیرقابل کنترل به شیرینی مقابله نمایید

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده