خرید از سراسر دنیا


» چه خوراکی‌هایی احتمال ابتلا به کرونا را افزایش می‌دهند؟

 چه خوراکی‌هایی احتمال ابتلا به کرونا را افزایش می‌دهند؟

 چه خوراکی‌هایی احتمال ابتلا به کرونا را افزایش می‌دهند؟

با بالا رفتن موارد ابتلا به کرونا، خیلی از اشخاص سعی می کنند تا با بهبود تغذیه، ورزش منظم و ... سلامتی خود را حفظ نمایند، خیلی از ما آگاهیم که مصرف منظم میوه و سبزیجات تازه و ویتامین‌ها می‌تواند سودمند باشد، ولی اغلب اطلاع نداریم که چه خوراکی‌هایی می‌تواند برای سیستم ایمنی ما نامناسب باشند.

هر چند عوامل بسیاری در حفظ سیستم ایمنی قوی و سالم ماندن نقش ایفا می کنند، ولی آنچه می‌خوریم نقش خیلی مهمی دارد، لذا قبل از این که برای خرید راهی سوپر مارکت شوید، بد نیست بدانید که این خوراکی‌ها خطرناک هستند:

شیرینی‌ها

مصرف انواع شیرینی ها، دونات ها، کوکی‌ها و بقیه خوراکی‌های شیرین، مقادیر فراوانی قند را داخل بدن شما می‌کند که می‌تواند برای سلامت عمومی بدنتان خیلی خطرناک باشد، تلاش نمایید از مصرف انواع شیرینی جات کم کنید.

نوشابه

گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع مطلب مرتبط گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع

جدا از این که نوشابه (از جمله نوشابه رژیمی) موجب چاقی می گردد، همچنین سیستم ایمنی بدنتان را دچار خرابی می‌کند. همین مسئله در مورد خیلی از آب میوه‌های شیرین هم صادق است.

بستنی

از میان همه غذا‌هایی که می‌تواند شما را مستعد بیماری نماید، بستنی یکی از بدترین مواد غذایی می باشد. علت این موضوع آن است که مملوء از شکر و مواد افزودنی می باشد که برای سلامتی خیلی خطر دارد و قند تصفیه شده همچنین موجب رشد باکتری‌های بد روده می‌گردد.

چیپس سیب زمینی

تقریبا تمام ما آگاهیم که خوراکی‌هایی مثل چیپس سیب زمینی سرشار از نمک روغن می باشند، لذا چیپس سیب زمینی می‌تواند برای سلامتی و سیستم ایمنی بدن شما زیان آور باشد.

تنقلات شور

فریب بسته بندی روی خوراکی‌های شور را نخورید که غالبا کلماتی مثل "سالم" یا "طبیعی" را تبلیغ می‌نماید. تنقلات شور، در دسته غذا‌های فرآوری شده خطرناک قرار دارند و بهتر است آن‌ها را کمتر مصرف نمایید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! مشاهده