خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» چطور عضله‌های خود را تقویت نماییم؟

 چطور عضله‌های خود را تقویت نماییم؟

 چطور عضله‌های خود را تقویت نماییم؟

در شرایطی که ایجاد توده عضلانی در درجه نخست از راه تمرین حاصل می‌شود، نباید از تغذیه غافل شد. در واقع، خیلی از غذا‌ها به نوعی قادرند عضله سازی کنند. تقویت عضله‌ها نه تنها به دلیل زیبایی فیزیکی و تناسب اندام، بلکه برای افزایش سلامتی بدن هم اهمیت دارد.

ضعف عضلانی می‌تواند موجب کندی حرکات، کاهش عملکرد عمومی بدن شما و احساس ناتوانی گردد، پس با تقویت عضلات از راه خوراکی‌ها می‌شود از این مشکلات تا حد بسیاری پیشگیری نمود:

مرغ

جهت افزایش توده عضلانی، غذا‌های حاوی پروتئین سالم مصرف نمایید. مرغ یک خوراکی سالم و کم چرب جهت افزایش توده عضلانی می باشد که می‌تواند برای کسانی که از مشکل فشار خون بالا رنج می‌برند و نمی‌توانند گوشت قرمز مصرف نمایند هم مناسب باشد.

پنیر توفو

در حالی که اضافه کردن گوشت به رژیم غذایی در زمان ایجاد توده عضلانی ترجیح داده می‌شود، پروتئین‌های گیاهی مثل توفو هم با یک رژیم غذایی سرشار از پروتئین مطابقت دارند. جهت دریافت مقادیر پروتئینی قابل مقایسه با گوشت قرمز یا مرغ، بایستی مقدار بیشتری توفو مصرف نمایید.

درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟ مطلب مرتبط درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟

محصولات لبنی

لبنیات و خصوصا شیر غذا‌های انتخابی برای رژیم غذایی عضله سازی می باشند. پروتئین، کربوهیدرات‌ها، ویتامین‌ها و مواد معدنی آن‌ها موجب افزایش عضله می‌گردد. افراد سالمند هم باید هر روز غذا‌های سرشار از کلسیم را جهت حفظ توده عضلانی مصرف نمایند.

تخم مرغ

تخم مرغ کامل منبع عالی پروتئین می باشد. برخلاف تصور بیشتر مردم، تخم مرغ تنها برای صبحانه نیست. تخم مرغ، همچنین در سالاد یا ساندویچ زمان ناهار یا زمان شام هم گزینه‌ای عالی است.

نوشیدنی‌های سویا

نوشیدنی‌های سویا به شکل فزاینده‌ای محبوب هستند و می‌توانند یک میان وعده سالم باشند، شیر سویا و سایر نوشیدنی‌های مبتنی بر سویا دارای مقدار زیادی پروتئین هستند، طعم خوبی دارند و موجب آبرسانی می‌شوند.

منبع/ انتخاب

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده