خرید از سراسر دنیا


» به چه دلایلی از خواب نیمه شب بیدار می شویم؟

به چه دلایلی از خواب نیمه شب بیدار می شویم؟

به چه دلایلی از خواب نیمه شب بیدار می شویم؟

از خواب بیدار شدن در نیمه شب و نخوابیدن معضلی مهم است که اگر زیاد تکرار شود، موجب اختلال در خواب شده و لذا باید آن را برطرف کرد.

در ادامه به شما دلایلی که موجب می شود شما نیمه شب از خواب بیدار شوید را معرفی می کنیم

خارش و تحریک پوست

 اگزما یا شرایط تحریک پوست قادر است کیفیت خواب شما را به هم زند. این مسئله تاثیر زیادی بر روی زندگی شما دارد. یک راه مناسب یافتن گزینه های درمان با نظر پزشک برای برطرف کردن اگزما می باشد. چنانچه شما هم در زمره اقرادی هستید که خارش پوست اجازه نمی دهد شب بخوابید باید از کرم های ویژه ای که پزشک تجویز می کند استفاده نمایید

سندرم پای بی قرار

این اختلال یک اختلال حرکتی مربوط به خواب است که موجب احساس بد گزگز و سوزن سوزن شدن پاها می شود. این اختلال کیفیت خواب را با خطر مهمی روبرو می کند و مصرف از داروهایی مثل آنتی هیستامین ها می تواند علائم آن را بدتر نماید.

چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟ مطلب مرتبط چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟

استفاده از برخی داروها

 داروهای تحریک کننده تاثیر مهمی روی کیفیت خواب می گذارند. چنانچه نگران عادت خواب خود هستید، در مورد هر داروی تجویزی پزشک با او حرف بزنید.

سن

با افزایش سن شما احتیاج به خواب کمتری دارید و احتمال بیدار شدن شما در نیمه‌ های شب از خواب بیشتر می شود.

اختلالات مزمن

 کسانی که به دردهای شدید، اختلالات قلب و عروق، دیابت و ... دچار هستند غالبا در نیمه شب از خواب بیدار می‌ شوند. اگر گمان دارید مشکلات خوابتان به مشکلات مهم در وضعیت سلامتی شما مربوط است با پزشکتان حرف بزنید.

تحمل استرس

 استرس عاملی مهم است که در بی خوابی نقش دارد. برای کاهش استرس تلاش نمایید به شکل منظم در طول روز به ورزش بپردازید. پیاده روی به مدت ۱۰ دقیقه پس از خوردن شام کمک زیادی برای رفتن به خواب عمیق می کند.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده