خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» چطور از غم و اندوه دور بمانیم؟

 چطور از غم و اندوه دور بمانیم؟

 چطور از غم و اندوه دور بمانیم؟

هیچ زندگی خالی از درد و رنج و اندوه نمی باشد. متأسفانه تمام ما در زندگی دورانهای سختی را تجربه خواهیم کرد. هر چند ممکن است نتوانیم اتفاقاتی که برایمان می‌افتد را کنترل نماییم، ولی می‌توانیم شیوه واکنش خود را در برابر اندوه کنترل نماییم؛ بنابراین پرورش احساس انعطاف پذیری راهی می باشد که بایستی دنبال کنید.

به گزارش انتخاب، از لحاظ روانشناختی انعطاف، به عنوان "فرآیند سازگاری مناسب در برابر مشکلات، آسیب‌ها، فاجعه، تهدید‌ها یا حتی منابع قابل توجه استرس" تعریف شده است، انعطاف پذیری به ما اجازه خواهد داد حتی در دورانهای آزار دهنده هم قوی باشیم. چنانچه می‌خواهید این ویژگی را تقویت نمایید، تغییرات کوچکی وجود دارد که می‌توانید ایجاد کنید:

روی آینده خود سرمایه گذاری کنید

شما می‌توانید روی آینده خود سرمایه گذاری نمایید، در حقیقت می‌توانید این تصمیم را بگیرید که برای آینده خود چه کار‌هایی انجام دهید و این مسئله ای مهم برای شادی بلند مدت شما خواهد بود.

لذت‌های روزمره را بچشید

حتی در بین سختی‌ها، ما همیشه می‌توانیم لذت‌های روزمره را تجربه نماییم، تماس گرفتن با یک رفیق، خوردن یک قهوه یا یک برش شکلات، دوش گرفتن، قدم زدن و خیلی از موارد مشابه می‌توانند به شما در افزایش احساسات زندگی کمک نمایند.

آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟

به خواب خود اهمیت بدهید

تحقیقات انتشار یافته توسط انجمن روانشناسی آمریکا نشان داده است که خواب بیشتر موجب شادی و سلامت بیشتر اشخاص می‌شود، در حالی که کمبود خواب نتیجه معکوس دارد. وقتی خوب می‌خوابیم، ایمنی بدن را تقویت کرده، حالات روانی خود را تنظیم نموده، عملکرد مغز را افزایش می‌دهیم و استرس خود را کم می‌کنیم.

درباره خودتان مثبت صحبت کنید

اگر دوست دارید عزت نفس و مقاومت خود را در مقابل مشکلات زندگی بالا ببرید، استفاده کردن از تأیید‌های مثبت می‌تواند پاسخ شما باشد. امکان دارد بخواهید جملات مثبتی که قدرت شما را پر می‌کند یادداشت نمایید و آنها را در مکان‌های قابل مشاهده در پیرامون خانه خود نصب کنید و بهتر است حتی موقعی که در مورد خودتان صحبت می‌کنید، مثبت فکر کنید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده